DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14095

Название: MS Teams-відеоконференція як ефективне інтерактивне середовище організації практичного заняття з іноземної мови на ІІІ освітньому рівні вищої освіти у ЗДМУ
Авторы: Сазанович, Лариса Вікторівна
Ключевые слова: іноземна мова
ІІІ освітній рівень
змішана форма навчання
MS Teams
відеоконференція
Дата публикации: 2021
Издатель: Запорізький державний медичний університет
Библиографическое описание: Сазанович Л. В. MS Teams-відеоконференція як ефективне інтерактивне середовище організації практичного заняття з іноземної мови на ІІІ освітньому рівні вищої освіти у ЗДМУ / Л. В. Сазанович // Досвід впровадження змішаної форми навчання у ЗДМУ, траєкторія розвитку та місце в системі вищої медичної освіти : матеріали навч.-метод. відеоконф. Центр. метод. ради (26 трав. 2021 р., м. Запоріжжя). – Запоріжжя : ЗДМУ, 2021. – С. 38-40.
Аннотация: Навчання здобувачів ІІІ освітнього рівня здійснюється відповідно до Освітньонаукових програм зі спеціальностей ухвалених Вченою радою ЗДМУ та Робочої програми нормативної дисципліни “Upper-Intermediate-Advanced" розробленої на кафедрі іноземних мов. Загальна мета навчання полягає у підготовці висококваліфікованих науковопедагогічних кадрів, здатних до дослідницько-інноваційної, науково-педагогічної діяльності та розв’язання актуальних проблем в галузі знань 22 Охорона здоров’я зі спеціальностей: 221 Стоматологія, 222 Медицина, 226 Фармація, промислова фармація та 228 Педіатрія.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14095
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Іноземні мови)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
с38-40.pdf325,33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь