IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра управління і економіки фармації та фармацевтичної технології ННІПО >
Наукові праці. (УЕФ та фарм. технології ННІПО) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14168
|
Название: | Змішане навчання як ефективна модель сучасного надання знань здобувачам вищої освіти у форматі безперервного професійного розвитку |
Авторы: | Бушуєва, Інна Володимирівна Єренко, Олена Костянтинівна Стешенко, Яна Миколаївна |
Ключевые слова: | змішане навчання синхронна взаємодія асинхронна взаємодія комп`ютерні мережі електронні ресурси здобувачі вищої освіти |
Дата публикации: | 2021 |
Издатель: | Запорізький державний медичний університет |
Библиографическое описание: | Бушуєва І. В. Змішане навчання як ефективна модель сучасного надання знань здобувачам вищої освіти у форматі безперервного професійного розвитку / І. В. Бушуєва, О. К. Єренко, Я. М. Стешенко // Досвід впровадження змішаної форми навчання у ЗДМУ, траєкторія розвитку та місце в системі вищої медичної освіти : матеріали навч.-метод. відеоконференції Центр. метод. ради (26 травня 2021 р., м. Запоріжжя). – Запоріжжя : ЗДМУ, 2021. – С. 89-90. |
Аннотация: | У рекомендаціях щодо впровадження змішаного навчання у закладах фахової передвищої та вищої освіти Міністерства освіти і науки змішане навчання виступає у якості навчального підходу, який поєднує навчання за участю викладача і online навчання отримувача освітніх послуг. При такому комбінованому підході важелі онлайн навчання і навчання за участю викладача набувають рівного значення. При дистанційному навчанні провізорів-інтернів передача, засвоєння та здійснення контролю знань реалізується за допомогою застосування синхронної і асинхроннї взаємодії здобувачів освітнього навчального процесу. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14168 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (УЕФ та фарм. технології ННІПО)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|