DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра фармакогнозії, фармакології та ботаніки >
Наукові праці. (Фармакогнозія) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14185

Название: Досвід впровадження змішаної форми навчання в освітній процес кафедри фармакогнозії, фармакології та ботаніки
Авторы: Тржецинський, Сергій Дмитрович
Одинцова, Віра Миколаївна
Денисенко, Ольга Миколаївна
Головкін, Володимир В'ячеславович
Корнієвський, Юрій Іванович
Ключевые слова: фармакогнозія
фармакологія та ботаніка
змішана форма навчання
MS Teams
омпетенції
лікарські рослини
Дата публикации: 2021
Издатель: Запорізький державний медичний університет
Библиографическое описание: Досвід впровадження змішаної форми навчання в освітній процес кафедри фармакогнозії, фармакології та ботаніки / С. Д. Тржецинський, В. М. Одинцова, О. М. Денисенко [та ін.] // Досвід впровадження змішаної форми навчання у ЗДМУ, траєкторія розвитку та місце в системі вищої медичної освіти : матеріали навч.-метод. відеоконференції Центр. метод. ради (26 травня 2021 р., м. Запоріжжя). – Запоріжжя : ЗДМУ, 2021. – С. 97-99.
Аннотация: Впроваджений в Україні карантин вніс свої корективи в життя кафедри фармакогнозії, фармакології та ботаніки. Освітній процес, до якого ми так звикли (лекції, лабораторні, практичні, семінарські заняття в аудиторіях і лабораторіях кафедри) зазнав змін. Заняття, консультації, модульний та підсумковий контроль перемістились у простір інтернету. Робота кафедри в умовах карантину здійснюється за змішаною формою навчання, передусім за допомогою «хмарних» технологій, зокрема сервісу Microsoft Teams.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14185
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Фармакогнозія)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
c97-99.pdf349,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь