|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра хірургії-1 ННІПО >
Наукові праці. (Хірургія-1 ННІПО) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14195
|
Название: | Застосування компетентнісного підходу при організації очно-заочного навчання на різних етапах підготовки лікарів |
Другие названия: | Application of the competent approach in the organization of the part-time education at different stages of training of doctors |
Авторы: | Никоненко, Олександр Семенович Шаповал, Сергій Дмитрович Дмитрієва, C.M. Грицун, Т. О. Nykonenko, O. S. Shapoval, S. D. Dmytriieva, S. M. Hrytsun, T. O. |
Ключевые слова: | очно-заочне навчання професійні компетенції лікарів part-time training professional competences of doctors |
Дата публикации: | 2019 |
Библиографическое описание: | Застосування компетентнісного підходу при організації очно-заочного навчання на різних етапах підготовки лікарів / О. С. Никоненко, С.Д. Шаповал, C.M. Дмитрієва, Т. О. Грицун // Медична освіта. - 2019. - N 3 (Додаток). - С. 55-58. - DOI 10.11603/me.2414-5998.2019.3.101.25 |
Аннотация: | Аналіз ефективності педагогічних умов формування фахових компетентностей лікарів при організації очнозаочного навчання у Державному закладі «Запорізька медична академія післядипломної освіти Міністерства охорони здоров’я
України» (ДЗ «ЗМАПО МОЗ України»).
Основна частина. Доведено, що формування професійних компетенцій лікарів залежить від застосування різних підходів
до реалізації цілей навчання, мотивації та прагнення підвищувати свій професійний рівень. Перспективним напрямком підвищення фахової освіти у ДЗ «ЗМАПО МОЗ України» визначено застосування дистанційних технологій, зокрема при проведенні
різноманітних навчальних моделей із застосуванням освітнього середовища Moodle, у тому числі через фахові Internet-ресурси.
Представлено досвід проведення кафедрами академії циклів очно-заочної післядипломної підготовки та безперервного професійного розвитку лікарів за дистанційними методами. Підкреслено, що навчання на основі компетентнісного підходу з
використанням дистанційних технологій мотивує учасників. Визначено рівень сформованості фахових компетенцій лікарів.
Висновок. Організація очно-заочного навчання, що ґрунтується на компетентнісному підході, підвищує мотивацію до самоосвіти лікарів та сприяє застосуванню необхідних знань у сфері їх професійного й особистісного розвитку. Тo analyze the effectiveness of the pedagogical conditions to the formation of professional competencies of
doctors in the organization of part-time education at the State Institution “Zaporizhzhia Medical Academy of Postgraduate Education
of the Ministry of Health of Ukraine” (ZMAPO).
The main body. It is shown, that the formation of professional competences of doctors depends on the application of different
approaches to the realization of educational goals, motivation and the desire to improve their professional level. As promising direction
of the raising professional education in the ZMAPO we determined the use of remote technologies, in particular, the conducting various
educational models and environments, including professional Internet resources. The experience of the organization of courses of
the correspondence training in postgraduate education and continuous professional development of physicians by distance methods
is presented. It is emphasized, that the education of doctors based on the competent approach using remote technologies motivates
participants. The aimed level of formation of professional competencies of doctors is determined.
Conclusion. Organization of the part-time education, based on a competent approach, increases the motivation to self-education of
doctors and promotes the application of the necessary knowledge in the eld of their professional and personal development. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14195 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Хірургія-1 ННІПО) Наукові праці. (Хірургія-2 ННІПО)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|