|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра медичної та фармацевтичної інформатики і новітніх технологій >
Наукові праці. (Медична інформатика) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14359
|
Название: | Алгоритм формування групового та персонального навчального середовища засобами структурування освітнього простору університету на базі сервісів MS Office365 та MS Teams |
Другие названия: | Algorithm for the formation of a personal learning environment by means of structuring the educational space of the university based on Office365 and MS Teams services |
Авторы: | Іванькова, Наталя Анатоліївна Рижов, Олексій Анатолійович Андросов, Олексій Іванович Ivankova, N. A. Ryzhov, O. A. Androsov, O. I. |
Ключевые слова: | медична освіта дистанційне навчання освітнє середовище університету персональне навчальне середовище хмарні сервіси Office365 MS Teams medical education distance learning educational environment of the universities personal learning environment cloud services |
Дата публикации: | 2020 |
Издатель: | Київський університет імені Бориса Грінченка |
Библиографическое описание: | Іванькова Н. А. Алгоритм формування групового та персонального навчального середовища засобами структурування освітнього простору університету на базі сервісів MS Office365 та MS Teams / Н. А. Іванькова, О. А. Рижов, О. І. Андросов // Open educational e-environment of modern University. – 2020. – № 9. – С. 26-40. |
Аннотация: | Анотація. В роботі запропоновано алгоритм формування персонального навчального
середовища (PLE) та середовища навчальної групи для організації електронного
дистанційного навчання у медичному ЗВО. Зазначено, що впровадження карантину COVID-
19 поставило питання реорганізації навчального простору та прискорило процес
впровадження моделі дистанційного навчання. Досвід, отриманий авторами, під час
карантину, дозволив сформувати етапи розгортання навчального середовища у медичному
ЗВО та визначити освітній простір групи як основний елемент цього середовища. Розглянуто
основні технологічні кроки створення підсистем освітнього простору університету з
використання хмарних сервісів MSO365 на прикладі Запорізького державного медичного
університету. Визначено умови, наявність яких дозволяє створити ієрархію навчального
середовища, а саме: проект структури навчального середовища з узгодженням підрозділів;
реєстрація всіх учасників навчального процесу та створення їх акаунтів у Active Directory
університету; автоматизована процедура переносу складу груп до AD MSO365. В роботі
наведений приклад ієрархії імен, що є відображенням структури підрозділів університету з
кадровим складом та визначає права доступу до використання сервісів, які забезпечують
реалізацію відповідних функцій. Авторами визначено, що акаунт користувача є першим
інтегруючим сервісом, який дозволяє користувачу формувати персональне навчальне
середовище, використовуючи OneDrive, web-сайт MS SharePoint, MS Forms та інші офісні
додатки. Зазначено, що акаунт користувача є найнижчим рівнем ієрархії навчального
середовища, використання якого забезпечує створення навчального простору груп. На думку
авторів, для формування академічних груп доцільно використовувати MS Groups.
Використовуючи MS Teams, викладач отримує гнучкий інструмент формування навчального
середовища для різних організаційних форм, а саме: лекції, семінару, практичного заняття,
самостійної робота та ін. Авторами запропоновано правила формування назви груп у MS
Groups та MS Teams. Представлений алгоритм розгортання навчального середовища кафедри
та запропановано варіант структурування навчального середовища предмету засобами
каналів MS Teams для невеликої кількості груп га факультеті.
Abstract. The algorithm of formation of a personal learning environment (PLE) and learning group
environment for the organization of electronic distance learning in medical higher education
institutions is offered. It was noted that the introduction of the COVID-19 quarantine raised the issue
of reorganization of the learning space and accelerated the process of introducing the distance
learning model. The experience gained by the authors during quarantine made it possible to form
the stages of deploying the learning environment in the medical higher education institution and to
define the educational space of the group as the main element of this environment. The main
technological steps of creating subsystems of the educational space of the university for using cloud
services MSO365 were considered using the example of Zaporizhzhia State Medical University.
The conditions that allow creating a hierarchy of the learning environment were defined, namely: a
project of the structure of the learning environment with the coordination of departments;
registration of all participants of the learning process and creation of their accounts in Active
Directory of the university; automated procedure of transferring group members to AD MSO365.
The paper provides an example of a hierarchy of names, which is a reflection of the structure of
university departments in terms of staffing and determines the rights of access to the usage of
services that ensure the implementation of the corresponding functions. The authors found that the
user account is the first integrating service that allows the user to form a personal learning
environment using OneDrive, web-site MS SharePoint, MS Forms and other office applications. It
was noted that the user account is the lowest level of the hierarchy of the learning environment, the
usage of which provides a learning space for groups. According to the authors, it is reasonable to
use MS Groups to form academic groups. Using MS Teams, a teacher gets a flexible tool to form a
learning environment for various organizational forms, namely: lectures, seminars, practical classes,
independent work, etc. The authors proposed rules for forming group names in MS Groups and MS
Teams. They presented an algorithm for deploying the department's learning environment and
proposed a suggestion of structuring the subject's learning environment using MS Teams channels
for a small number of groups in the department. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14359 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Медична інформатика)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|