IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14499
|
Название: | Використання медіатехнологій у навчанні англійської мови студентів вищого медичного навчального закладу |
Другие названия: | Применения медиатехнологий в преподавании английского языка студентам высшего медицинского учебного заведения Media technologies practices in english teaching to the students of medical higher educational establishment |
Авторы: | Сазанович, Лариса Вікторівна Сазанович, Л. В. Sazanovych, L. V. |
Ключевые слова: | медіа-освіта медіаосвітні технології SMRT English мотивація самостійна робота немовний вищий навчальний заклад медиаобразование медиатехнологии SMRT English мотивация самостоятельная работа неязыковой вуз media education media technologies mix-media educational technologies nonlinguistic higher educational establishment |
Дата публикации: | 2014 |
Библиографическое описание: | Сазанович Л. В. Використання медіатехнологій у навчанні англійської мови студентів вищого медичного навчального закладу / Л. В. Сазанович // Освітологічний дискурс. - 2014. - № 1. - С. 208-217. |
Аннотация: | У статті наголошується на досвіді використання медіатехнологій у
навчанні англійській мові студентів немовного вишу. Розглядається зміст та структура
програми SMRT English, розробленої Канадським коледжем англійської мови, а також
досвіді її впровадження як ефективного напрямку самостійної роботи студентів
медичного вишу. Особлива увага приділяється визначенню особливостей
мультимедійних технологій в освіті, а саме: одночасний вплив різноманітних
інформаційний потоків (аудіо, відео, графіка, текст) утворює штучне мовне
середовище. Підкреслюється, що використання мультимедійних технологій призводить
до зміни вектору мислення студентів, які відтепер стають менеджерами свого
навчального часу власноруч. В статье рассматривается опыт применения медиа технологий в процессе
обучения английскому языку студентов неязыкового вуза. Раскрываются структура и
содержание программы SMRT English, и опыт ее применения как аспекта
самостоятельной работы студентами медицинского вуза. The article highlights on the role of media education in the higher educational
establishments. Pros and cons of media educational technologies in teaching and
educational process are considered in this paper.SMRT English is viewed as an effective elearning resource for students’ self-study activities. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14499 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Іноземні мови)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|