|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра культурології та українознавства >
Наукові праці. (Культурологія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14561
|
Название: | Впровадження норм Нового українського правопису в освітній процес вищої школи |
Авторы: | Сидоренко, Оксана Василівна Пряхін, Олег Романович Денисенко, Ольга Миколаївна |
Ключевые слова: | новий український правопис літературна мова мовний стандарт правописні норми комунікативні компетенції освітній процес новое украинское правописание литературный язык языковой стандарт нормы правописания коммуникативные компетентности образовательный процесс new Ukrainian spelling literary language language standard spelling norms communicative competencies educational process |
Дата публикации: | 2020 |
Библиографическое описание: | Сидоренко О. В. Впровадження норм Нового українського правопису в освітній процес вищої школи / О. В. Сидоренко, О. Р. Пряхін, О. М. Денисенко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. - Полтава : УМСА, 2020. - С. 336–340. |
Аннотация: | Впровадження Н ового українського правопису 2019 року стало своєрідним
викликом для більшості суспільства, адж е постала проблема швидкого і головне
якісного засвоєння нових мовних стандартів. У закладах вищої освіти ці завдання
покладені, перш за все, на викладачів-філологів. У цій статті аналізується
методичний посібник кафедри культурології та українознавства Запорізького
держ авного медичного університету, орієнтований на всіх учасників навчального процесу (студентів, викладачів, працівників допоміжних структурних підрозділів),
мета якого - пояснити причини правописних реформ, принципи кодифікації
правопису, ознайомити зі змінами мовних норм та закріпити їх на практиці. Внедрение Н ового украинского правописания 2019 года стало своеобразным
вызовом для большинства общества, поскольку возникла проблема быстрого и
главное качественного усвоения новых языковых стандартов. В учреж дениях
высшего образования эти задания ложатся, преж де всего, на преподавателейфилологов. В этой статье анализируется методическое пособие кафедры
культурологии и украиноведения Запорож ского государст венного медицинского
университета, ориентированное на всех участников образовательного процесса
(студентов, преподавателей, работников вспомогательных структурных
подразделений), цель которого - объяснить причины правописных реформ,
принцип кодификации правописания, познакомить с изменениями языковых норм и
закрепить их на практике. The introduction o f the New Ukrainian orthography in 2019 has become a kind o f
challenge fo r the m ajority o f society, because there is a problem o f rapid and, most
importantly, high-quality learning o f new language standards. In institutions o f higher
education, these tasks are assigned prim arily to teachers o f philology. This article
analyzes the methodical manual o f the Departm ent o f Cultural and Ukrainian Studies o f
Zaporizhzhia State M edical University, aim ed at all participants in the educational
process (students, teachers, employees o f auxiliary units), which aims to explain the
reasons fo r spelling reforms, principles o f spelling codification, acquaintance with
changes in language norms, to fix them in practice. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14561 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Фармакогнозія) Наукові праці. (Фізколоїдна хімія) Наукові праці. (Культурологія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|