|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14594
|
Название: | Інтерактивні технології у викладанні іноземних мов професійного спрямування (з досвіду викладання у ЗДМУ) |
Авторы: | Гордієнко, Олена В'ячеславівна Шевкун, Анастасія Володимирівна |
Ключевые слова: | іноземна мова за професійним спрямуванням англійська мова заклад вищої освіти студент-медик платформа MS Teams дистанційні форми навчання асинхронний та синхронний режими викладання English language foreign language for specific purposes higher education establishment medical student Microsoft Teams distance learning asynchronous and synchronous teaching modes |
Дата публикации: | 2020 |
Издатель: | Полтава: Astraya |
Библиографическое описание: | Гордієнко О. В. Інтерактивні технології у викладанні іноземних мов професійного спрямування (з досвіду викладання у ЗДМУ) / О. В. Гордієнко, А. В. Шевкун // Current trends in the study and teaching of foreign languages: conference proceedings: the 1st International scientific and practical online conference (Poltava, 04 June 2021). - Poltava: Astraya, 2021. – С. 56-59. |
Аннотация: | Стаття присвячена аналізу проблем впровадження дистанційної та
змішаної форм навчання в умовах, спричинених пандемією, використовуючи
інтерактивні технології при викладанні дисципліни «Іноземна мова за професійним
спрямуванням» студентам медичних закладів вищої освіти (на прикладі ЗДМУ). У
результаті дослідження було розроблено сучасний комплекс методів, засобів та
прийомів викладання дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням»,
доцільність яких визначалась критеріями, які затверджені в робочих програмах з
дисципліни, програмах, розроблених спільно з Британською Радою та
рекомендованих Міністерством освіти і науки України, а також
Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти. Результати дослідження
дозволяють представити навчальний матеріал засобами дистанційного навчання
без суттєвих якісних втрат і сприяють більш ефективному досягненню цілей,
передбачених програмою вивчення дисципліни, зберігаючи стимул та
зацікавленість студентів в освітньому процесі. Запропонований у статті
комплексний підхід до вирішення нагальних проблем з викладання іноземної мови в
сучасних умовах є перспективним і стане у нагоді не лише на період дистанційної
та змішаної форм навчання, а й після пандемії, як допоміжний при впровадженні
та оцінюванні самостійної роботи студентів.
The article is devoted to the analysis o f the problems o f introduction o f distance
and blended forms o f education in the conditions caused by the pandemic, using
interactive technologies in teaching the discipline “Foreign language fo r specific
purposes ” to students o f medical institutions o f higher education (ZSMU case study). As
a result o f the research, a set o f modern methods and means o f teaching the discipline
has been designed, expediency o f which was determined by the criteria o f approved
programs in the discipline, programs developed together with the British Council and
recommended by the Ministry o f Education and Science o f Ukraine, as well as CEFRL.
The results o f the study allow to present educational material by means o f distance
learning without significant quality losses and contribute to more effective achievement
o f the goals set by the program o f the discipline, while maintaining the incentive and
interest o f students in the educational process. The comprehensive approach to solving
urgent problems suggested in the article is promising and will be useful not only fo r the
period o f distance and blended learning, but also after the pandemic, as an aid in the
implementation and evaluation o f independent work o f students. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14594 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Іноземні мови)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|