|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14620
|
Название: | Порівняльна характеристика педагогічних концепцій Алена та Олів’є Ребула |
Авторы: | Мартьянова, Марія Євгеніївна |
Ключевые слова: | філософія освіти ввічливість і повага методи навчання педагогічний дискурс художня література |
Дата публикации: | 2020 |
Издатель: | Запоріжжя: Класич. приват. ун-т. |
Библиографическое описание: | Мартьянова М. Є. Порівняльна характеристика педагогічних концепцій Алена та Олів’є Ребула / М. Є. Мартьянова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2020. -№ 72, Т. 1. - С. 17-21. |
Аннотация: | Статю присвячено дослідженню ідей французьких педагогів Алена (1868‒1958) та Олів’є Ребула (1925‒2002). У статті визначено мету філософії освіти, представниками якої є обидва освітянина.
Приділено увагу основним паралельним педагогічним поглядам вчених.
Першим принципом є виховання ввічливості і поваги, який необхідний в умовах мультикультурного суспільства для підтримки мирного співіснування та терпимості до інакодумства. Другим принципом є точне формування ідей та власної позиції, яку описано як фундаментальну навичку учнів. Вказано, що найкращим способом для досягнення цієї мети є написання есе обсягом у дві сторінки. Зазначено, що вивчення лексичного поняття слова та правильне його використання допомагає уникнути комунікативних непорозумінь та зменшити ризик маніпуляцій. Висвітлено зв’язок ставлення до освіти з правильним трактуванням професійних понять. Наступним питанням є наповнення навчального матеріалу. Обидва вчених є представниками гуманітарного профілю, що пояснює направленість їх
рекомендації щодо цієї проблеми. Французькі педагоги погоджуються з думкою, що найкращим джерелом для вивчення гуманітарних дисциплін є художня література. Уважний розгляд героїв, їх життєвий вибір та його наслідки роблять учнів більш підготовленими до вирішення життєвих завдань. Особливу увагу віддають ретельному аналізу байок, що сприяє кращому розумінню метафоричних значень. Доведено, що вивчення класичних творів, які відображають несучасні погляди, сприяє розвитку критичного мислення. Четвертим спільним дослідженням вчених є вивчення педагогічного дискурсу. Зазначено, що педагогічний дискурс під впливом економічних факторів частково запозичує рекламну лексику для привернення уваги. З’ясовано, що Олів’є Ребул вважає таку тенденцію загрозливою, пояснюючи це нетривалим ефектом, який мають методи зацікавлення, та відсутністю тренувань вольових якостей. Відповідно, обґрунтовано висновок, що ідеї Алена і Олів’є Ребула залишаються актуальними і нині. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14620 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Іноземні мови)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|