DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра клінічної фармації, фармакотерапії, фармакогнозії та фармацевтичної хімії ННІПО >
Наукові праці. (Клінічна фармація ННІПО) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14694

Название: Особливості маркетингу фармацевтичних освітніх послуг
Авторы: Райкова, Тетяна Семенівна
Зарічна, Тамара Пантелеймонівна
Британова, Тетяна Сергіївна
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Райкова Т. С. Особливості маркетингу фармацевтичних освітніх послуг / Т. С. Райкова, Т. П. Зарічна, Т. С. Британова // Results of modern scientific research and development : Proceedings of III International Scientific and Practical Conference, Madrid, Spain, 29-31 May 2021. – Madrid, 2021. – P. 136-140.
Аннотация: Інформацій потік постійно наростає, світ стає складнішим, тому зростає значення освіти і науки як фактора, який дозволяє людині грамотно керувати економікою. Потрібно не тільки нагромаджувати спеціальні знання, а й вчитися думати аналітично та системно, вміти бачити взаємозв‘язок. Для підприємств і організацій, які успішно розвиваються, необхідно постійно скорочувати дефіцит знань. Це основне завдання маркетингу знань, який розглядається як управління знаннями в залежності від особливостей того чи іншого етапу організації, їх придбанням та засвоєнням нових знань, їх використанням. Основним видом в класифікації видів маркетингу знань є маркетинг освіти і освітніх послуг [1].
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14694
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (УЕФ)
Наукові праці. (Клінічна фармація ННІПО)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
с136-140.pdf1,26 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь