DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра управління і економіки фармації та фармацевтичної технології ННІПО >
Наукові праці. (УЕФ та фарм. технології ННІПО) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14714

Название: Дослідження маркетингових стратегій росту ринку anti-age косметики
Авторы: Суховой, Григорій Пилипович
Яковлева, Ольга Станіславівна
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Суховий Г. П. Дослідження маркетингових стратегій росту ринку anti-age косметики / Г. П. Суховий, О. С. Яковлева // Actual trends of modern scientific research : abstracts of IV International scientific and practical conference, Munich, Germany, 11-13 October 2020. - Munich ,2020. – P. 102-108.
Аннотация: Старіння населення змушує виробників косметики перебудовувати галузь з урахуванням інтересів основного споживача. Протягом декількох років жінки 50-65 років стануть головною цільовою аудиторією косметичних компаній. Очікується, що за п'ять років ринок товарів і послуг, пов'язаних з антивіковими програмами, виросте на 58%. Наразі вже більшість розробок нових косметичних засобів ведуться для жінок 50+.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14714
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (УЕФ)
Наукові праці. (УЕФ та фарм. технології ННІПО)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
с102-108.pdf1,14 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь