DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра культурології та українознавства >
Наукові праці. (Культурологія) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14839

Название: Особливості викладання дисципліни «Українська як іноземна» багатомовним студентам
Другие названия: Peculiarities of teaching the discipline «Ukrainian as foreign» for multilingual students
Авторы: Звягіна, Ганна Олександрівна
Zviahina, H.
Ключевые слова: мультилінгвізм
мультилінгвальна освіта
мультилінгвальна компетенція
багатомовність
крослінгвістичний підхід
абстрактно-логічне мислення,
металінгвістична свідомість
самоорганізація
multilingualism
multilingual education
multilingual competence
bagatomovnist
cross-linguistic approach
abstract logical thinking
metalinguistic awareness
self-organization
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Звягіна Г. О. Особливості викладання дисципліни «Українська як іноземна» багатомовним студентам / Г. О. Звягіна / Сучасні тенденції іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців немовних спеціальностей в полікультурному просторі : матеріали VII Міжнар. наук.-практ. конференції, м. Київ, 4 червня 2021 р. -2021. – Київ : ФМВ, НАУ, 2021. - С. 121‒131.
Аннотация: Питання мультилінгвальної освіти наразі є актуальним для України. Розглядати його можна з кількох боків: і як викладання іноземних мов у середніх та вищих навчальних закладах і як викладання української в багатомовних студентів, що вже володіють однією-двома мовами, одна з яких рідна, а інша теж іноземна. Об’єктом нашого науково-педагогічного дослідження була обрана дисципліна «Українська як іноземна» та труднощі її викладання, оскільки вона вивчається на першому-третьому курсі. Ця робота присвячена студентам, які обрали англійську форму як основну, зокрема увага приділена здобувачам освіти з Індії як представникам країни, з якої приїжджає на навчання найбільша кількість людей. Використавши методи порівняльний, узагальнення, теоретичного аналізу та вивчивши джерела, присвячені різним аспектам вивчення мультилінгвізму, доходимо до висновків, що традиційний крослінгвістичний підхід довів свою ефективність, проте кінцеві результати навчання залежать від багатьох умов, серед яких попередня освіта та індивідуально психологічні особливості. The issue of multilingual education is currently relevant for Ukraine. It can be viewed from several angles. For example, how to teach foreign languages in secondary and higher education and how to teach Ukrainian in multilingual students. They already speak one or two languages, one of which is native and the other foreign. The object of our scientific and pedagogical research was the discipline «Ukrainian as a foreign language» and the difficulties of its teaching, as it is studied in the first or third year. This work is dedicated to students who have chosen English as the main form of study. In particular, attention is paid to students from India as representatives of the country from which the largest number of people come to study. Used methods of comparative, generalization, theoretical analysis and studying sources on various aspects of the study of multilingualism. We conclude that the traditional cross-linguistic approach has proven its effectiveness. However, the final learning outcomes depend on many conditions, including prior education and individual psychological characteristics.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14839
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Культурологія)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Звягіна.pdf4,51 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь