|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14870
|
Название: | Theoretical aspects of innovation models and their practical implementation in modern medical education |
Другие названия: | Теоретичні аспекти моделей інновацій та їх практична реалізаціѐ в сучасній медичній освіті |
Авторы: | Kulichenko, Alla Куліченко, Алла Костянтинівна |
Ключевые слова: | innovation innovation models innovation process research and development linear model of innovation induced innovation model evolutionary models model of national innovation systems model of technological innovation systems medical education інновації моделі інновацій інноваційний процес інноваційна діѐльність лінійна модель інновацій модель індукованих інновацій еволяційні моделі модель національних інноваційних систем модель технологічних інноваційних систем медична освіта |
Дата публикации: | 2020 |
Издатель: | Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка |
Библиографическое описание: | Kulichenko A. Theoretical aspects of innovation models and their practical implementation in modern medical education / A. Kulichenko // Пед. науки: теорія, історія, інноваційні технології. - Суми, 2020. - № 5-6 (99-100). - С.178-190. |
Аннотация: | The article deals with theoretical aspects of innovation models and their implementation in modern medical education. The author focuses on the first innovation model, proposed by J. Schumpeter during the first half of the 20 th century. This model considers the so-called “triad” in the innovation process, namely invention, innovation, diffusion. Besides, in this context, J. Schumpeter described the concept of “creative destruction”. As for the last quarter of the 20 th century, there were such innovation models as (I) induced innovation model, (II) evolutionary models, and (III) models that characterize the way of innovation. The end of the 20 th century represented the development of the model of national innovation systems and the model of technological innovation systems. Упродовж ХХ ст. медична освіта зазнала багатьох змін. Здебільшого вони пов’язані з інноваціями в навчанні, дослідженні та управлінні закладами вищої освіти. Оскільки влада кожної країни обираю стратегія розвитку освіти відповідно до певної моделі інновацій, то розгляд теоретичних аспектів наявних моделей інновацій ю актуальним для української медичної освіти. Досягнення мети дослідження уможливили такі загальнонаукові методи, як аналіз та синтез наукових джерел, узагальнення та систематизація, порівняння інноваційних моделей. Крім того, у розвідці застосовано хронологічний метод – для з’ясування часу появи моделей інновацій. Авторка зосереджую увагу на першій моделі інновацій, запропонованій Дж. Шумпетером у першій половині ХХ ст. Зазначена модель поясняю так звану «тріаду» в інноваційному процесі, а саме винахідництво, інновація, розповсюдження. У цьому контексті Дж. Шумпетер описав концепція «творчої деструкції». У дослідженні також розглянуто лінійну модель інновацій, що унаочнює відносно безперервний шлях проходження трьох послідовних етапів: базові дослідження – прикладні дослідження – розвиток та дифузія технологій. Що стосуються останньої чверті ХХ ст., у цей період з’явилися такі моделі інновацій, як модель індукованих інновацій, еволяційні моделі та моделі, що характеризують шлях інновацій. На засадах еволяційної моделі в 70–80-х рр. ХХ ст. здійснено спробу побудувати більш загальну теорія інновацій. Кінець ХХ ст. ознаменував розвиток моделі національних інноваційних систем та моделі технологічних інноваційних систем. Розглянуті в дослідженні моделі інноваційної діяльності дають змогу прослідкувати генезу наукового дискурсу щодо сутності інноваційної діяльності, її учасників, а також механізмів та умов забезпеченнѐ її ефективності. Попри той факт, що більшість із окреслених моделей беруть свій початок у сфері економіки, численні дослідження науковців доводять їх ефективність в інших сферах суспільного життя, зокрема в медичній освіті. У цьому річищі наукова інноваційна діяльність медичних коледжів університетів США є однією з перспектив подальших розвідок. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14870 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Іноземні мови)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|