DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра анатомії людини, оперативної хірургії та топографічної анатомії >
Наукові праці. (Анатомія людини) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14916

Название: Про доцільність реформування викладання дисципліни клінічної анатомії та оперативної хірургії у студентів медичного факультету
Авторы: Григор'єва, Олена Анатоліївна
Скаковський, Едуард Романович
Богданов, Павло Валерійович
Мєшкова, Олена Віталіївна
Лазарик, Олександра Леонідівна
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Про доцільність реформування викладання дисципліни клінічної анатомії та оперативної хірургії у студентів медичного факультету / O. A. Григор’єва, Е. Р. Скаковський, П. В. Богданов, О. В. Мєшкова, О. Л. Лазарик // Біоморфологія ХХ століття : зб. тез XIV Міжнар. наук. конф., присвяченої 100-річчю з часу заснування кафедри анатомії, гістології і патоморфології тварин ім. Акад. В. Г. Касьяненка Нац. ун-ту біоресурсів і природокористування України, Київ, 23–24 верес. 2021 р. - Київ : НУБІП, 2021. - С. 15-16.
Аннотация: Одним із найголовніших завдань формування у студентів теоретичних і практичних знань, необхідних для успішного навчання з клінічних дисциплін, яке ставиться перед колективом кафедри, останнім часом ускладнене тим, що у відповідності з навчальним планом вивчення дисципліни припадає на 2-й курс. До цього часу студенти ще не підготовлені клінічно, тобто вони не знайомі з клінічною термінологією, не мають уявлення про травми, захворювання, до яких застосовується вивчення клінічної анатомії і технології оперативних втручань, що нівелює значимість предмету як прикладної дисципліни. Негативну роль в успішному засвоєнні необхідних знань відіграє й неймовірне скорочення годин лекційного курсу, практичних занять, відсутність вологих препаратів. За цих умов необхідність активізації пізнавальної діяльності студентів, вдосконалення форм навчання та контролю стали найактуальнішими. Найважчим з боку управління є етап самостійної позаурочної роботи, години якої збільшені нажаль за рахунок аудиторної роботи. Як показує досвід, у значної кількості студентів труднощі виникають саме при вивченні питань топографічної анатомії, клінічної анатомії у зв’язку втрати знань, отриманих при вивченні нормальної анатомії людини, що пов’язано з різним підходом до вивчення будови тіла (системний та регіональний). Найефективнішим способом вирішення цього питання, на нашу думку, є формування знань, які дозволяють з мінімальною затратою часу відновити знання нормальної анатомії, необхідні для вивчення теми практичного заняття з клінічної анатомії та оперативної хірургії. Завдання, які пропонуються, входять до методичних розробок та являють собою список назв анатомічних утворювань й органів у ділянці, яка вивчається, і які студенти повинні вміти показати (1 рівень засвоєння). Вони можуть бути використані для самоконтролю, а також для проведення контролю вихідного рівня знань.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14916
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Анатомія людини)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
с.15-16.pdf260,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь