|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра анатомії людини, оперативної хірургії та топографічної анатомії >
Наукові праці. (Анатомія людини) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14916
|
Название: | Про доцільність реформування викладання дисципліни клінічної анатомії та оперативної хірургії у студентів медичного факультету |
Авторы: | Григор'єва, Олена Анатоліївна Скаковський, Едуард Романович Богданов, Павло Валерійович Мєшкова, Олена Віталіївна Лазарик, Олександра Леонідівна |
Дата публикации: | 2021 |
Библиографическое описание: | Про доцільність реформування викладання дисципліни клінічної анатомії та оперативної хірургії у студентів медичного факультету / O. A. Григор’єва, Е. Р. Скаковський, П. В. Богданов, О. В. Мєшкова, О. Л. Лазарик // Біоморфологія ХХ століття : зб. тез XIV Міжнар. наук. конф., присвяченої 100-річчю з часу заснування кафедри анатомії, гістології і патоморфології тварин ім. Акад. В. Г. Касьяненка Нац. ун-ту біоресурсів і природокористування України, Київ, 23–24 верес. 2021 р. - Київ : НУБІП, 2021. - С. 15-16. |
Аннотация: | Одним із найголовніших завдань формування у студентів теоретичних і
практичних знань, необхідних для успішного навчання з клінічних дисциплін, яке
ставиться перед колективом кафедри, останнім часом ускладнене тим, що у
відповідності з навчальним планом вивчення дисципліни припадає на 2-й курс. До
цього часу студенти ще не підготовлені клінічно, тобто вони не знайомі з клінічною
термінологією, не мають уявлення про травми, захворювання, до яких
застосовується вивчення клінічної анатомії і технології оперативних втручань, що
нівелює значимість предмету як прикладної дисципліни. Негативну роль в успішному
засвоєнні необхідних знань відіграє й неймовірне скорочення годин лекційного
курсу, практичних занять, відсутність вологих препаратів. За цих умов необхідність
активізації пізнавальної діяльності студентів, вдосконалення форм навчання та
контролю стали найактуальнішими. Найважчим з боку управління є етап самостійної
позаурочної роботи, години якої збільшені нажаль за рахунок аудиторної роботи. Як
показує досвід, у значної кількості студентів труднощі виникають саме при вивченні
питань топографічної анатомії, клінічної анатомії у зв’язку втрати знань, отриманих
при вивченні нормальної анатомії людини, що пов’язано з різним підходом до
вивчення будови тіла (системний та регіональний). Найефективнішим способом
вирішення цього питання, на нашу думку, є формування знань, які дозволяють з
мінімальною затратою часу відновити знання нормальної анатомії, необхідні для
вивчення теми практичного заняття з клінічної анатомії та оперативної хірургії.
Завдання, які пропонуються, входять до методичних розробок та являють собою
список назв анатомічних утворювань й органів у ділянці, яка вивчається, і які
студенти повинні вміти показати (1 рівень засвоєння). Вони можуть бути використані
для самоконтролю, а також для проведення контролю вихідного рівня знань. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14916 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Анатомія людини)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|