|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра мовної та загальнотеоретичної підготовки >
Наукові праці. (Мовна підготовка) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14976
|
Название: | Технофобія та технофілія в освітньому процесі |
Авторы: | Рамазанова, Діана Гаджимагомедівна |
Ключевые слова: | конвергентні технології технофобія технофілія діджиталізація покоління X,Y human digital |
Дата публикации: | 2021 |
Библиографическое описание: | Рамазанова Д. Технофобія та технофілія в освітньому процесі / Д. Рамазанова // Science and study 2021 : матеріали III Міжнар. форуму науковців та дослідників, м. Київ, 1 жовт. 2021 р. – Київ: Асоц. сприяння глобалізації освіти та науки «СПЕЙСТАЙМ», 2021. – С.57-60. |
Аннотация: | Технології поновлюються швидше, ніж змінюється покоління людей, а, це, в свою чергу, вимагає безперервного навчання від особистості, постійного вдосконалення, пошуку нових знань. Змінюється суть освіти та форми навчання, університети вкладають великі кошти в IT – системи. Мета освітян – сформувати конкурентоспроможного фахівця, креативну особистість, яка швидко адаптується в умовах постійних змін та може зорієнтуватися у величезних масивах релевантної та нерелевантної інформації. Сучасний викладач виступає у ролі фасилітатора, який володіє педагогічними технологіями. З одного боку, навчає студентів самостійно здобувати інформацію, а з іншого – безперервно навчається сам, постійно поновлюючи методичну базу, опановуючи нові IT-програми, онлайн-платформи, навички та інструменти викладання навчального матеріалу. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14976 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Мовна підготовка)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|