DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра мовної підготовки >
Наукові праці. (Мовна підготовка) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14991

Название: Реалізація принципу проблемного навчання в навчальному процесі іноземних студентів-нефілологів
Авторы: Сенік, Лілія Миколаївна
Лебеденко, Ірина Леонідівна
Новосьолова, А. К.
Ключевые слова: проблемне навчання
проблемна ситуація
навчальний матеріал
активізація розумової діяльності
частково пошукові завдання
Дата публикации: 2020
Издатель: Sofia : Publishing House “ACCENT”
Библиографическое описание: Сенік Л. М. Реалізація принципу проблемного навчання в навчальному процесі іноземних студентів-нефілологів / Л. М. Сенік, І. Л. Лебеденко, А. К. Новосьолова // Topical issues of the development of modern science : abstracts of X International Scientific and Practical Conference, Sofia, Bulgaria (June 4-6, 2020). – Sofia : Publishing House “ACCENT”, 2020. – P. 678-686.
Аннотация: Дана стаття присвячена розгляду теоретичних питань проблемного навчання та практичної реалізації прийомів проблемного навчання в іншомовній аудиторії при навчанні студентів-нефілологів. Сьогодні під проблемним розуміється таке навчання, яке передбачає наявність в навчальному процесі ситуацій, які не мають однозначного рішення, і активізацію самостійної діяльності учнів з вирішення зазначених проблем. У чому ж цінність проблемного навчання в плані формування достатнього для навчання рівня мотивації?
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14991
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Мовна підготовка)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
С.678-686.pdf458,24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь