DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра управління і економіки фармації >
Наукові праці. (УЕФ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14999

Название: Approbatoin of the marketing method of conjoint analysis on the example of contraceptives
Авторы: Mahanova, T. V.
Tkachenko, N. O.
Маганова, Тамара Валеріївна
Ткаченко, Наталя Олександрівна
Дата публикации: 2021
Издатель: Харків : НФаУ
Библиографическое описание: Mahanova T. V. Approbatoin of the marketing method of conjoint analysis on the example of contraceptives / T. V. Mahanova, N. O. Tkachenko // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали IX міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 18 березня 2021 р. – Харків : НФаУ, 2021. – С. 265-266.
Аннотация: Improving the methods of strategic management of any system is crucial for the growth of functional efficiency and is inextricably linked with its marketing activities, especially with its analytical aspect. The most important thing for analytical marketing is the study of the characteristics of the consumer, who shows his needs to the system. Therefore, consumer research is relevant, considering drug supply systems in the prism of patient-oriented treatment and prevention.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14999
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (УЕФ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
с265-266.pdf502,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь