|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра мовної та загальнотеоретичної підготовки >
Наукові праці. (Мовна підготовка) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/15084
|
Название: | Інтеграція сучасних педагогічних технологій у процес мовної підготовки іноземних студентів |
Другие названия: | Integration of the modern pedagogical technologies into the process of language acquisition by the foreign students |
Авторы: | Гейченко, Катерина Іванівна Якутіна, Таміла Георгіївна Агіна, Олена Іванівна Маринич, Анна Миколаївна |
Ключевые слова: | педагогічні технології мультимедійні засоби навчання мультимедійні засоби навчання змішане навчання самостійна робота українська мова як іноземна pedagogical technologies multimedia teaching aids project method blended learning independent work Ukrainian as a foreign language |
Дата публикации: | 2021 |
Библиографическое описание: | Інтеграція сучасних педагогічних технологій у процес мовної підготовки іноземних студентів / К. І. Гейченко, Т. Г. Якутіна, О. І. Агіна, А.М. Маринич // Інноваційна педагогіка. - 2021. – Вип. 36. - С. 143-146. - DOI https://doi.org/10.32843/2663-6085/2021/36.29. |
Аннотация: | У статті зроблено спробу описати впровадження певних педагогічних технологій
у процес мовної підготовки іноземців під
час традиційного аудиторного й онлайн-
навчання у закладі вищої освіти. Актуальність проблеми використання новітніх
методів та інформаційно-комунікаційних
технологій в освітньому процесі зумовлена
необхідністю для закладів вищої освіти
тривалий час працювати в дистанційному
режимі у зв’язку з пандемією. Автори виокремлюють застосування таких методів,
як метод проєктів, змішаного навчання, програмованих тренінгів тощо. Особлива увага
приділяється використанню Інтернет-програм та платформ: Microsoft Teams, Microsoft
Forms, Classtime, Google Forms та ін., що
дають змогу розвивати інформаційно-комунікаційну компетентність та діджитальну
грамотність студентів, а також забезпечують поступовість і послідовність засвоєння
навчального матеріалу під час дистанційних
занять. Підкреслюється, що контроль здобутих знань із мови є невід’ємним складником освітнього процесу.
У статті зазначено, що онлайн-навчання
якісно вплинуло не лише на пошук викладачами нових форм роботи та різноманітність
навчально-методичних матеріалів, які вони
готували, а й на самостійну роботу студентів-інофонів, у яких спостерігалося підвищення рівня мотивації до вивчення мови.
Зосереджується увага на тому, що раціональне використання мультимедійних
матеріалів стало якісно новим етапом у
методиці навчання української мови як іноземної і характеризується цілою низкою
дидактичних переваг. Головною перевагою
цих матеріалів є те, що вони можуть експонувати усне мовлення у всіх формах його
проявів одночасно з динамічним зображенням тих життєвих ситуацій, у яких вони
функціонують.
Таким чином, упровадження новітніх технологій у процес мовної підготовки студентів
іноземних громадян відкриває перспективи
більш якісного навчання та вдосконалення
вищої освіти в сучасних умовах. The article attempts to describe the introduction
of certain pedagogical technologies into
the process of foreigners’ language training during
traditional offline and online education in a
higher education institution. The urgency of the
problem of using the newest methods as well
as information and communication technologies
in the educational process comes from the
need for higher education institutions to work
remotely for a long time due to the pandemic.
The authors highlight the use of such methods
as the method of projects, blended learning,
training sessions, etc. They pay special attention
to the use of Internet applications and
platforms: Microsoft Teams, Microsoft Forms,
Classtime, Google Forms and others, which
allows to develop information and communication
competence and digital literacy of students
and also provide gradual and consistent
learning of educational material during distance
studying. It is emphasized that the control of the
acquired knowledge of the language is an integral
part of the educational process.
Attention is focused on the fact that the rational
use of multimedia materials has become a qualitatively
new stage in the methodology of teaching
Ukrainian as a foreign language and is characterized
by a number of didactic advantages. The
main advantage of these materials is that they
can exhibit oral speech in all forms of its manifestations
simultaneously with a dynamic depiction
of the life situations in which they operate.
The article notes that online learning has had
a qualitative effect not only on teachers’ search
for new forms of work and the variety of teaching
materials they prepared, but also on the
independent work of foreign students, who have
increased motivation to learn the language.
Thus, the introduction of new technologies in
the process of language training of foreign students
opens up prospects for better education
and improvement of higher education in modern
conditions. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/15084 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (ЦПІГ) Наукові праці. (Мовна підготовка)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|