DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра загальної гігієни, медичної екології та профілактичної медицини >
Наукові праці. (Загальна гігієна) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/15161

Название: Education quality monitoring as a tool for implementing a high quality educational model
Авторы: Karabuta, A. D.
Sokolovska, I. A.
Карабута, А. Д.
Соколовська, Ірина Анатоліївна
Ключевые слова: monitoring
quality
education
test control
Дата публикации: 2020
Издатель: Витебск : ВГМУ
Библиографическое описание: arabuta A. D. Education quality monitoring as a tool for implementing a high quality educational model / A. D. Karabuta, I. A. Sokolovska ; [Supervisor: Candidate of Medical Sciences, Associate Professor, Sokolovska I. A.] // Студенческая медицинская наука ХХI века. V Форум молодежных научных обществ :материалы XX междунар. науч.-практ. кон. студентов и молодых ученых и V Форума молодеж. науч. общества, г. Витебск, 28-29 окт. 2020 г. - Витебск : ВГМУ, 2020.– С. 1083-1085.
Аннотация: The aim of the research is to form an optimal model for monitoring the quality of student knowledge. The methods, used to achieve this goal, have included conducting an experiment and analyzing it. The results of the research are: an average score of the experimental group has increased from 4,0 to 4,5 (0.5 points), while the results of the second group increased from 4,1 to 4,3 (0.2 points) and the third remained the same. This shows that using test control and oral questioning for monitoring the quality of education is necessary to achieve the growth of student performance.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/15161
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Загальна гігієна)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
c1083-1085.pdf471,78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь