IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра мовної та загальнотеоретичної підготовки >
Наукові праці. (Мовна підготовка) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/15196
|
Название: | Методичні засади підручника з української мови для іноземців «Вступний фонетико-комунікативний курс» |
Авторы: | Богуславська, Людмила Федорівна Корбут, Лариса Миколаївна |
Дата публикации: | 2020 |
Издатель: | Київ : ГО «Інститут інноваційної освіти» |
Библиографическое описание: | Богуславська Л. Ф. Методичні засади підручника з української мови для іноземців «Вступний фонетико-комунікативний курс» / Л. Ф. Богуславська, Л. М. Корбут // Традиції та нові наукові стратегії у Центральній та Східній Європі : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 26–27 черв. 2020 р.). - Київ : Інститут інноваційної освіти, 2020. – С. 8-10. |
Аннотация: | Підручник з української мови для іноземців «Вступний фонетико-комунікативний курс» є складовою частиною навчального комплексу «Україна від «А» до «Я» для студентів І-ІІ курсів медичного факультету англомовної форми навчання, спеціальності 222 «Медицина». Він містить 6 змістових блоків (уроків), які розраховані на 130 годин практичних занять. Цей курс створено на основі провідного принципу навчання нерідної мови активної та цілеспрямованої комунікативності. Увесь мовний матеріал було відібрано з урахуванням його функціонування у тих сферах, що мають практичну спрямованість навчання – навчальній, побутовій, соціокультурній. Авторським колективом були визначені типові ситуації спілкування у цих сферах, виявлені головні комунікативні наміри і потреби студентів – іноземних громадян. На цій основі і був здійснений відбір відповідного мовного лексико-граматичного матеріалу. Вступний фонетичний курс передбачає послідовне практичне ознайомлення іноземних студентів з українською абеткою, її буквами і звуками та їхнім співвідношенням, з головними закономірностями вимови та правилами читання на рівні складів, слів, словосполучень і речень, а також засвоєнню основних інтонаційних моделей (змістовні блоки 1–3). На наступних уроках (змістовних блоках 4–6) практична фонетика починає виступати у якості супровідного аспекту навчання. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/15196 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Мовна підготовка)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|