IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра мовної та загальнотеоретичної підготовки >
Наукові праці. (Мовна підготовка) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/15208
|
Название: | Особливості навчання фонетики української мови як іноземної у закладах вищої освіти |
Авторы: | Новосьолова, Альона Костянтинівна |
Дата публикации: | 2020 |
Издатель: | Херсон : Молодий вчений |
Библиографическое описание: | Новосьолова А. К. Особливості навчання фонетики української мови як іноземної у закладах вищої освіти / А. К. Новосьолова // Концептуальні шляхи реформування та розвитку педагогічних наук : матеріали ІІ наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 22-23 трав. 2020 р.). – Херсон : Молодий вчений, 2020. – С. 37-42. |
Аннотация: | На сучасному етапі розвитку суспільства є необхідність розробляти, впроваджувати і розвивати ефективну систему полікультурної освіти, бо представники різних країн і народів проявляють інтерес до навчання в закладах вищої освіти України. Обов’язковою умовою одержання диплому про вищу освіту в Україні є вивчення державної мови. Успішність навчання та складання практики залежить від рівня мовного розвитку студента-іноземця. Фонетика сприяє формуванню в іноземних студентів навичок усного мовлення. Без фонетичних вмінь і навичок неможливі будь-які комунікативні акти, тобто неможливе спілкування. В процесі навчання мови як іноземної саме на фонетичному рівні, початковому етапі повинні бути сформовані в студентів-іноземних громадян артикуляційні, інтонаційні навички для усвідомлення звукового ладу мови, яка вивчається. Навички фонетичного оформлення мови вважаються сформованими, коли студент автоматично, швидко і стабільно сприймає й відтворює звук. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/15208 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Мовна підготовка)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|