IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра госпітальної хірургії >
Наукові праці. (Госпітальна хірургія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/15300
|
Название: | Запровадження змішаної форми навчального процесу на кафедрі госпітальної хірургії Запорізького державного медичного університету |
Другие названия: | Ntroduction of the mixed form of the educational process at the department of hospital surgery of Zaporizhzhia state medical university |
Авторы: | Никоненко, Андрій Олександрович Вільданов, Сергій Ренатович Nykonenko, A. O. Vildanov, S. R. |
Ключевые слова: | дистанційне навчання навчальний процес distance learning educational process |
Дата публикации: | 2021 |
Библиографическое описание: | Никоненко А. О. Запровадження змішаної форми навчального процесу на кафедрі госпітальної хірургії Запорізького державного медичного університету / А. О. Никоненко, С. Р. Вільданов // Медична освіта. - 2021. - N 2 (Додаток) : матеріали XVIIІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю "Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення". - С. 43-47. - https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12410. |
Аннотация: | У статті наведено досвід організації дистанційної освіти на кафедрі госпітальної хірургії Запорізького державного медичного університету з впровадженням новітніх технологій навчання по хірургічній спеціальності.Microsoft Teams – центр командної роботи в сервісі Microsoft Of¾ ce 365. Тут інтегровано користувачів, вміст та інструменти, необхідні команді для ефективної роботи і взаємодії. Для студентів завантажені електронні матеріали для підготовки. Авто-матичний підрахунок процента правильних відповідей нівелює суб’єктивність оцінювання. Інтерактивні відеоконференції у режимі реального часу дають можливість повноцінного усного опитування та розбору клінічних випадків з одночасною пре-зентацією фото- та відеоматеріалів.На базі платформи edX ЗДМУ створено онлайн-курси за вибором, серед яких студент самостійно обирає той, що складає для нього найбільший інтерес. Для написання історії хвороби використовується віртуальний симулятор пацієнта Body Interact. Останній укомплектований різноманітними сценаріями з клініки та невідкладних станів.Внаслідок проведеного аналізу автори дійшли висновків, що розвиток інформаційних технологій розширює можливості як для самоосвіти студентів, так і для впровадження новітніх форм викладання в педагогічний процес. Успішна педагогіка та ефективна освіта мають бути інтерактивними. Обговорення є однією з найефективніших форм навчального процесу і, вірогідно, саме тому залишається незмінною складовою освіти. Анонімне анкетування та спільні круглі столи (в тому числі в онлайн-відеоформаті) викладачів та студентського активу щодо освітнього процесу є дієвим механізмом для гнучкого розвитку освіти й ефективного компромісу між існуючими карантинними обмеженнями та потребами студентства. The article presents the experience of organizing distance education at the Department of Hospital Surgery of Zaporizhzhia State Medical University with the introduction of the latest learning technologies in the surgical specialty.Microsoft Teams is the teamwork center in Microsoft Of¾ ce 365. It integrates the users, content and tools that team needs to work effectively and for interaction. Electronic training materials are downloaded for students. Automatic calculation of the percentage of correct answers eliminates the subjectivity of the assessment. Interactive real-time video conferences provide the opportunity for a full oral interview and analysis of clinical cases with the simultaneous presentation of photos and videos.On the basis of the edX platform ZSMU it is created online courses of choice, among which the student independently chooses the one that is of greatest interest to him.A virtual patient simulator Body Interact is used for writing a medical history. The latter is equipped with various scenarios from the clinic and emergencies.As a result of the analysis, the authors came to the conclusions that the development of information technology expands the oppor-tunities for both self-education of students and for the introduction of new forms of teaching in the pedagogical process. Successful pedagogy and effective education must be interactive. Discussion is one of the most effective forms of the educational process and, probably, that is why it remains an invariable component of education. Anonymous questionnaires and joint roundtables (including online video format) of lectures and students as for the educational process are an effective mechanism for the ¿ exible development of education and an effective compromise between existing quarantine restrictions and student needs. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/15300 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Госпітальна хірургія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|