|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра фізичної реабілітації, спортивної медицини, фізичного виховання і здоров’я >
Наукові праці. (Фізична реабілітація) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/15324
|
Название: | Настільний теніс як засіб виховання фізичних якостей молодших школярів |
Другие названия: | Table tennis as a means of education of physical qualities of junior schoolchildren |
Авторы: | Омельяненко, Г. А. Соколова, О. В. Деканов, Р. Польський, Сергій Георгійович Omelianenko, H. А. Sokolova, О. V. Dekanov, R. Polskyi, S. H. |
Ключевые слова: | фізична підготовленість фізичне виховання настільний теніс молодший шкільний вік physical preparedness physical education table tennis junior school age |
Дата публикации: | 2021 |
Библиографическое описание: | Настільний теніс як засіб виховання фізичних якостей молодших школярів / Г. А. Омельяненко, О. В. Соколова, Р. Деканов, С. Г. Польський // Вісник Запорізького національного університету. Фізичне виховання та спорт. -2021. - № 2 - С. 36-40. - https://doi.org/10.26661/2663-5925-2021-2-05. |
Аннотация: | Використання великої кількості різних форм організації занять
фізичними вправами в системі шкільного фізичного виховання
дозволяє найефективніше задовольняти потребу учнів в руховій
активності і вирішувати завдання фізичного виховання школярів на
різних етапах вікового розвитку їхнього організму. Мета дослідження –
обґрунтування ефективність впливу занять із настільного тенісу на
розвиток фізичних якостей у дітей молодшого шкільного віку. Об’єкт
дослідження – процес фізичного виховання дітей молодшого шкільного
віку. Суб’єкт дослідження – учні молодшого шкільного віку. Методи
дослідження: теоретичний аналіз і узагальнення науково-методичних
джерел за темою дослідження, педагогічні спостереження, педагогічний
експеримент, методи визначення рівня розвитку фізичних якостей,
методи математичної статистики. Результати дослідження. Визначено,
що заняття з настільного тенісу мають значний вплив на розвиток фізичних якостей дітей молодшого шкільного віку. Так, аналіз динаміки
показників фізичних якостей учнів контрольної групи виявив істотні
відмінності лише за показниками тестів «Вправи на поєднання рухів»
(Р ˂ 0,05) і «Ходьба по прямій лінії після 5 обертів» (Р ˂ 0,05); в учнів
експериментальної групи засвідчив достовірні відмінності за кожним із
показників: «Стрибок у довжину з місця, см» (Р ˂ 0,05); «Біг 300 м, хв»
(Р ˂ 0,001); «Біг 30 м, с» (Р ˂ 0,001); «Нахил тулуба, см» (Р ˂ 0,001);
«Підтягування у змішаному висі на канаті, рази» (Р ˂ 0,05); «Човниковий
біг 4 × 9 м, с» (Р ˂ 0,05); «Вправи на поєднання рухів, кількість помилок»
(Р ˂ 0,01); «Час збереження стійкого положення, с» (Р ˂ 0,001); «Ходьба
по прямій лінії після 5 обертів, помилка в см» (Р ˂ 0,001). Висновки.
Упровадження настільного тенісу засвідчило свою ефективність, що
підтверджено приростами відповідних показників. The necessary to change substantially the content of the physical education
classes, making them more interesting, to use new specific means of physical
education for the development of physical abilities and the formation of
motional skills, to teach children independent physical exercising. Schools are
ideal settings for the promotion of physical activitysince all children can be
reached. Unlike organized sports game, children’s play, consistent with the
rules, knows no formal criteria of membership. The purpose of this study is
to substantiate the effectiveness of the impact of tennis on the development
of physical qualities in children of primary school age. The objective of the
research – is the process of physical education of children of primary school
age. Subject of the research – dynamics of indicators of physical fitness of
physical fitness. Research subject – is primary school students. Research
methods: аnalysis and summary of the literature on the topic of the research;
analysis of documentary materials; рedagogical experiment; рedagogical
observations; pedagogical testing (indicators of physical fitness); methods of
mathematical statistics (used to process empirical data at the stages of the
study). Results of the research. It is determined that table tennis classes have
a significant impact on the development of physical qualities of children of
primary school age. Thus, the analysis of the dynamics of indicators of physical
qualities of students in the control group revealed significant differences
only in the indicators of tests “Exercises for the combination of movements”
(P ˂ 0,05) and “Walking in a straight line after 5 turns” (P ˂ 0,05); in students
of the experimental group showed significant differences in each of the
indicators: “Long jump from the place, cm” (P ˂ 0,05); “Running 300 m,
min” (P ˂ 0,001); “Running 30 m, s” (P ˂ 0,001); “Tilt of the torso, cm”
(P ˂ 0,001); “Pull-up in the mixed suspension on the rope, times” (P ˂ 0,05);
“Shuttle running 4 × 9 m, s” (P ˂ 0,05); “Exercises for the combination of
movements, the number of errors” (P ˂ 0,01); “Stability time, s” (P ˂ 0,001);
“Walking in a straight line after 5 turns, error in cm” (P ˂ 0,001). Conclusions.
It was proved that the table tennis a positive effect on the performance of the
physical condition of junior school age. |
Описание: | Польський С. Г. - orcid.org/0000-0002-5955-3510 |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/15324 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Фізична реабілітація)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|