|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра фармакогнозії, фармакології та ботаніки >
Навчальні матеріали та презентації. (Фармакогнозія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/15426
|
Название: | Фармакологія. Змістовий модуль 2. Лікарські засоби, що впливають на аферентну та еферентну іннервацію |
Авторы: | Тржецинський, Сергій Дмитрович Гречана, Олена Володимирівна Носуленко, Інна Степанівна Кініченко, Анна Олександрівна Цикало, Тетяна Олександрівна |
Дата публикации: | 2021 |
Издатель: | Запорізький державний медичний університет |
Библиографическое описание: | Фармакологія. Змістовий модуль 2. Лікарські засоби, що впливають на аферентну та еферентну іннервацію : навч.-метод. посіб. для викл. фармац. ф-ту (для спец. 226 «Фармація, промислова фармація») / С. Д. Тржецинський, О. В. Гречана, І. С. Носуленко [та ін.] ; рец. О. О. Кремзер, А. С. Гоцуля. - Запоріжжя : ЗДМУ, 2021. – 125 с. |
Аннотация: | Майбутньому провізору необхідно уміло здійснювати фармацевтичну практику, володіти мультидисциплінарними знаннями, мати комунікативну підготовленість та професійну компетентність. Одним з важливих факторів мотивації студентів до високопродуктивної навчальної діяльності є висока педагогічна майстерність викладання дисципліни «фармакологія», а саме чітка форма викладання навчального матеріалу, демонстрація викладачем перспективних напрямів розвитку наукових ідей, вирішення завдань в структурі навчальної діяльності. Тому, для досягнення поставлених цілей викладачам необхідно удосконалити подання здобувачам освіти інформації та вимоги контролю засвоєння знань. Навчально-методичний посібник викладено на 125 сторінках друкованого тексту та містить методичні розробки для викладачів до 6 практичних занять з фармакології: «Засоби, що впливають на аферентну іннервацію», «М, Н - холіноміметики і М, Н – холінолітики. Антихоліностеразні засоби», «М-холіноміметики і М-холінолітики», «Н-холіноміметики і Н-холінолітики», «Адреноміметики, адренолітики та симпатолітики» та «Змістовий модуль 2. Засоби що регулюють вегетативну нервову систему». На кожну тему наявний план проведення занять, актуальність, цілі, перелік питань, що виносяться на заняття, схеми, теоретичний матеріал, приклади завдань та зразок їх виконання, тестові завдання за темою з зазначенням коректної відповіді та ситуаційні задачі. Навчально-методичний посібник логічно структурований та відповідає робочій програмі, містить необхідну інформацію для проведення занять. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/15426 |
Располагается в коллекциях: | Навчальні матеріали та презентації. (Фармакогнозія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|