DSpace About DSpace Software
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра мікробіології, вірусології та імунології >
Наукові праці. (Мікробіологія) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/15449

Название: Алгоритм створення відеолекцій для студентів медичного університету в умовах дистанційного навчання
Авторы: Крупєй, Кристина Сергіївна
Поліщук, Наталія Миколаївна
Количева, Наталія Леонідівна
Issue Date: 2021
Библиографическое описание: Крупєй К. С. Алгоритм створення відеолекцій для студентів медичного університету в умовах дистанційного навчання / К. С. Крупєй, Н. М. Поліщук, Н. Л. Количева // WayScience. – 2020. - Т. 1 : тези доп. міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. «Розвиток освіти, науки та бізнесу: результати 2020», м. Дніпро, 3-4 груд. 2020 р. – С. 559-560.
Аннотация: На думку деяких авторів, роль викладача в застосуванні інтерактивних методів на заняттях є другорядною, особливо це стосується навчання студентів [1, с. 2]. Проте, на наш погляд, при викладанні лекцій та практичних занять з мікробіології, вірусології та імунології вирішальна роль належить викладачу, оскільки залучити студентську аудиторію в навчальний процес і зберігати при цьому повний контроль під час обговорення дискусійних питань може лише досвідчений педагог. Дослідження останніх років дозволили зробити висновки, що на вдосконалення викладачем педагогічної майстерності впливають не лише зовнішні детермінанти (академічне визнання найкращих викладачів, сприятливі умови праці тощо), але й внутрішні (прагнення, бажання та зацікавленість викладача до постійного підвищення кваліфікації у сфері лекторської майстерності) [2, с. 86-87].
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/15449
Appears in Collections:Наукові праці. (Мікробіологія)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
С. 559-560.pdf1,03 MBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback