|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра управління і економіки фармації >
Наукові праці. (УЕФ) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/15481
|
Название: | Маркетингові дослідження національного ринку протитуберкульозних лікарських засобів |
Другие названия: | Маркетинговые исследования национального рынка противотуберкулезных лекарственных средств Marketing research of the national market anti-tuberculosis drugs |
Авторы: | Зарічна, Тамара Пантелеймонівна Заричная, Т. П. Zarichna, Т. |
Ключевые слова: | туберкульоз протитуберкульозні лікарські засоби, туберкулез противотуберкулезные лекарственные средства маркетинговые исследования tuberculosis anti-tuberculosis drugs marketing research |
Дата публикации: | 2015 |
Издатель: | Київ: Нац. мед. акад. післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика |
Библиографическое описание: | Зарічна Т. П. Маркетингові дослідження національного ринку протитуберкульозних лікарських засобів / Т. П. Зарічна // Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2015. - Вип. 24(2). - С. 454-461. |
Аннотация: | Вступ. Туберкульоз – широко розповсюджене інфекційне захворювання. В Україні, де сьогодні цією хворобою охоплено 700 тисяч осіб, епідемія туберкульозу перейшла в категорію національної проблеми. У зв’язку з цим, актуальним є своєчасне забезпечення хворих на туберкульоз ефективними лікарськими засобами.
Мета. Маркетингове дослідження національного ринку протитуберкульозних
лікарських засобів, у тому числі проведення аналізу асортиментної структури досліджуваного сегменту ринку, вивчення конкурентоспроможності виробників, які поставляють на даний ринок препарати досліджуваної дії, визначення найбільш ефективних з них методом кваліметричного аналізу.
Вступление. Туберкулез – широко распространенное инфекционное забо-
левание. В Украине, где сегодня этой болезнью охвачено 700 тысяч человек,
эпидемия туберкулеза перешла в категорию национальной проблемы. В связи с этим, актуальным является своевременное обеспечение больных туберкулезом эффективными лекарственными средствами.
Цель. Маркетинговое исследование национального рынка противотуберкулезных лекарственных средств, в том числе проведение анализа ассортиментной структуры исследуемого сегмента рынка, изучение конкурентоспособности производителей, которые поставляют на данный рынок препараты изучаемого действия, определение наиболее эффективных из них методом квалиметрического анализа.
Introduction. Tuberculosis is a widespread infectious disease. TB epidemy became a national problem in Ukraine where 700 thousand people have contracted TB. In this context, provision of TB patients with effective drugs is of current concern.
The purpose of the study was research into the national anti-tuberculosis drugs
market, including an analysis of the structure of the investigated product line segment, investigation of the competitiveness of manufacturers that supply this market with the drugs studied, identification of the most effective agents by qualimetric analysis.
Results. Data from the Compendium and the State Register of Medicinal Products of Ukraine were used for the study. It was established that 77 anti-TB drugs circulated in Ukraine, 42.9% of them were produced by nine domestic manufacturers and 57.1% - came from six foreign countries. The greatest competition is seen between domestic and Indian drug manufacturers of analogues of the first-line agents (izioniazid, rifampicin, ethambutol, pyrazinamide, and combinations thereof). The high effectiveness of these preparations except for toxic combined preparations has been confirmed by qualimetric analysis. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/15481 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (УЕФ)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|