|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/15762
|
Название: | Валідність кваліфікаційного іспиту Крок-1: оцінювання рівня професійної англомовної комунікативної компетенції студентів-медиків |
Авторы: | Гордієнко, Олена В'ячеславівна Дмитерко, Євгенія Володимирівна Мирошниченко, Олена Анатоліївна |
Ключевые слова: | кваліфікаційний іспит КРОК-1 структура фахових іспитів рівень володіння англійською мовою структура та наповнення завдань професійне спрямування Cambridge Exams TOLES BEC APTIS OET квалификационный экзамен КРОК-1 структура профессиональных экзаменов уровень владения английским языком структура и наполнение заданий профессиональная направленность qualification exam the KROK-1 structure of professional exams English for Specific Purposes structure and content of tasks professional focus |
Дата публикации: | 2021 |
Издатель: | Полтавський державний медичний університет |
Библиографическое описание: | Гордієнко О. В. Валідність кваліфікаційного іспиту Крок-1: оцінювання рівня професійної англомовної комунікативної компетенції студентів-медиків / О. В. Гордієнко, Є. В. Дмитерко, О. А. Мирошниченко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. ст. VI Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 25-26 листоп. 2021 р.). – Полтава : Астрая, 2021. – С. 86-95. |
Аннотация: | Проаналізовано сучасні дослідження щодо вивчення особливостей оцінювання рівня знань фахових іспитів для студентів вишів. Досліджено структуру загальномовних та фахових іспитів з англійської мови професійного спрямування. Визначено вимоги до рівня володіння англійською мовою професійного спрямування у студентів медиків відповідно до CEFR. Була виявлена основна мета та завдання іспитів КРОК-1, CAE, TOLES, BEC, APTIS, OET у розрізі їхньої структури. Розглянуті стандарти міжнародних іспитів занглійської мови та виявлені групи іспитів, які є основними для вступу до вишів, для роботи за кордоном та є іспитами професійного спрямування. Розкрита структура та наповнюваність іспитів професійного спрямування та загальних іспитів. Проаналізована якість кваліфікаційного іспиту КРОК- 1 у порівнянні з існуючими CAE, TOLES, BEC, APTIS, OET для перевірки рівня саме професійної комунікативної компетенції студентів медиків. В процесі роботи виявлено, що іспит «Крок 1» не перевіряє у повному обсязі рівень професійної англомовної комунікативної компетенції студентів медиків, а виявляє тільки комунікативну компетенцію з читання. Як було зазначено центром тестування, що іспит КРОК-1 є міжнародним іспитом з основ медицини з фундаментальних та клінічних дисциплін, що використовується на міжнародному рівні. В даній статті також було розглянуто параметри якості кваліфікаційного іспиту КРОК-1 відповідно до вимог рівня володіння англійською мовою згідно до CEF of Reference. Отримані результати були зіставлені та зроблені висновки. Проанализированы современные исследования по изучению особенностей оценки уровня знаний профессиональных экзаменов для студентов вузов. Исследована структура общеязыковых и профессиональных экзаменов по английскому языку профессионального направления. Определены требования к уровню владения английским языком профессионального направления у студентов медиков в соответствии с CEFR. Были выявлены основные цели и задачи экзаменов КРОК-1, CAE, TOLES, BEC, APTIS, OET в разрезе их структуры. Рассмотрены стандарты международных экзаменов по английскому языку и выявлены группы экзаменов, которые являются основными для поступления в вузы, для работы за границей и являются экзаменами профессионального направления. Раскрыта структура и наполняемость экзаменов профессионального направления и общих экзаменов. Проанализировано качество квалификационного экзамена КРОК-1 в сравнении с существующими CAE, TOLES, BEC, APTIS, OET для проверки уровня именно профессиональной коммуникативной компетенции студентов медиков. В процессе работы обнаружено, что экзамен «КРОК- 1» не проверяет в полном объеме уровень профессиональной англоязычной коммуникативной компетенции студентов медиков, а выявляет только коммуникативную компетенцию по чтению. Центр тестирования утверждает, что экзамен КРОК-1 является международным экзаменом по основам медицины по фундаментальным и клиническим дисциплинам, для использования на международном уровне. В данной статье также были рассмотрены параметры качества квалификационного экзамена КРОК-1 в соответствии с требованиями уровня владения английским языком согласно CEF of Reference. Полученные результаты были сопоставлены и сделаны выводы. Modern research works on the study of professional exams level knowledge characteristics assessment for university students have been analyzed in the article. The structure of general language and professional English examinations for Specific Purposes has been investigated. The Specific Purposes English requirements of medical students have been determined in accordance with the CEFR. The main goals and objectives of the KROK-1, CAE, TOLES, BEC, APTIS, OET exams were identified in the context of their structure. The standards of international English examinations are considered and groups of examinations are identified in such a way as the main professional examinations for admission to universities and for work abroad. The structure and filling of professional and general examinations are disclosed. The quality of the KROK-1qualification exam is analyzed in comparison with the existing CAE, TOLES, BEC, APTIS, OET to check the professional communicative competence level of medical students. During the work it was found that the KROK-1exam does not fully check the professional English speaking communicative competence level of medical students, but reveals only communicative reading competence. It is approved by the testing center that the KROK-1exam is an international exam in the fundamentals of medical and clinical subjects. This article also reviewed the quality parameters of the KROK-1exam in accordance with the requirements of English for Specific Purposes level to the CEF of Reference. The obtained results were compared and conclusions were drawn. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/15762 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Іноземні мови)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|