IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра управління і економіки фармації >
Наукові праці. (УЕФ) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/15852
|
Название: | Формування попиту на контрацептиви з використанням методу ван Вестендорпа на підставі встановлення споживчої цінності |
Другие названия: | Formation of the demand for contraceptives using the Van Westendorp method based on establishing consumer value Формирование спроса на контрацептивы с использованием метода ван Вестендорпа на основе установления потребительской ценности |
Авторы: | Маганова, Тамара Валеріївна Mahanova, T. V. Маганова, Т. В. |
Ключевые слова: | контрацепція готовність платити метод ван Вестендорпа вимірювання цінової чутливості contraceptive willingness to pay Van Westendorp method price sensitivity meter контрацепция готовность платить измерение ценовой чувствительности |
Дата публикации: | 2021 |
Издатель: | Запорізький державний медичний університет |
Библиографическое описание: | Маганова Т. В. Формування попиту на контрацептиви з використанням методу ван Вестендорпа на підставі встановлення споживчої цінності / Т. В. Маганова // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2021. - Т. 14, №3(37). – С. 343-353. - DOI: 10.14739/2409-2932.2021.3.239753. |
Аннотация: | Мета роботи – апробація методу ван Вестендорпа на прикладі контрацептивів, встановлення їхньої споживчої цінності для ухвалення надалі раціональних рішень щодо удосконалення системи забезпечення протизаплідними засобами українських жінок-споживачів.
Матеріали та методи. У дослідженні використали маркетинговий метод ван Вестендорпа на основі анкетування квотної вибірки
жінок репродуктивного віку одного з регіонів України. Основні розрахунки виконали в середовищі програмного забезпечення
MS Excel 2010.
Результати. Опитування 420 жінок дало підстави встановити максимальні діапазони готовності платити (точки граничної дешевизни
та дорожнечі) для усіх наявних фармацевтичних видів контрацепції (гормональної, негормональної, медичних виробів) у вікових
і дохідних квотах. Встановили, що цінова чутливість залежить від соціально-економічних показників.
Висновки. Максимальні діапазони готовності платити, які встановили, істотно нижчі за ринкові ціни на контрацептиви. Виняток
– дешеві та поширені протизаплідні засоби (аерозоль і чоловічий презерватив), що підтверджує необхідність використання маркетингових методів дослідження для задоволення потреб споживачів-жінок. The aim: approbation of the Van Westendorp method on the example of contraceptives; establishing their consumer value for further
rational decision-making regarding the improvement of the system for providing contraceptives to Ukrainian female consumers.
Materials and methods. The research used the marketing Van Westendorp method based on surveying a quota sample of women of
reproductive age from one of the Ukrainian regions. The main calculations were performed with MS Excel 2010 software.
Results. The survey of 420 women enabled to set the maximum range of readiness to pay (the point of maximum cheapness and high
cost) for the most advanced pharmaceutical types of contraception (hormonal, non-hormonal and medical products) in the age and income
quotas. It was established that the price sensitivity depends on social and economic indicators.
Conclusions. The established maximal ranges of willingness to pay are well below market prices for contraceptives. The exception is
cheap and widespread contraception (aerosol and male condom), which confirms the need to use marketing research methods to meet
the needs of the female consumer. Цель работы – апробация метода ван Вестендорпа на примере контрацептивов, установление их потребительской ценности
для дальнейшего принятия рациональных решений относительно совершенствования системы обеспечения противозачаточными
средствами украинских потребителей-женщин.
Материалы и методы. В исследовании использован маркетинговый метод ван Вестендорпа на основе анкетирования квотной
выборки женщин репродуктивного возраста одного из регионов Украины. Основные расчёты проведены в среде программного
обеспечения MS Excel 2010.
Результаты. Опрос 420 женщин позволил определить максимальные диапазоны готовности платить (точки граничной дешевизны
и дороговизны) для всех существующих фармацевтических видов контрацепции (гормональной, негормональной, медицинских
изделий) в возрастных и доходных квотах. Установлено, что ценовая чувствительность зависит от социально-экономических
показателей.
Выводы. Установленные максимальные диапазоны готовности платить значительно ниже рыночных цен на контрацептивы. Исключение составляют дешевые и распространённые противозачаточные средства (аэрозоль и мужской презерватив), что подтверждает
необходимость использования маркетинговых методов исследования для удовлетворения потребностей потребителей-женщин. |
Описание: | ORCID ID: 0000-0001-7008-3102 |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/15852 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (УЕФ)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|