DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Наукові роботи студентів та аспірантів >
Аспірантура: наукові праці, доповіді, тези >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/15972

Название: Характеристики особистісного профілю студентів 1-3 курсів вищого навчального медичного закладу зі станами психічного виснаження
Другие названия: Personal profile of junior medical students with the states of mental exhaustion
Личностный профиль студентов младших курсов медицинского университета с состояниями психического изношения
Авторы: Єфіменко, Сергій Олегович
Yefimenko, S.
Ефименко, С. О.
Ключевые слова: психічне виснаження
емоційне вигоряння
студенти-медики
медичний університет
особистісний профіль
mental exhaustion
burnout
medical students
medical university
personal profile
психическое истощение
эмоциональное выгорание
студенты-медики
медицинский университет
личностный профиль
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Єфіменко С. О. Характеристики особистісного профілю студентів 1-3 курсів вищого навчального медичного закладу зі станами психічного виснаження / С. О. Єфіменко // Чоловіче здоров’я, гендерна та психосоматична медицина. - 2021. - №1-2(12-13).- С. 90-95. - DOI: 10.37321/UJMH.2021.1-2-11.
Аннотация: Мета дослідження: виявити характеристики особистісного профілю студентів 1-3 курсів вищого навчального медичного закладу зі станами психічного виснаження, як підґрунтя для системи їх комплексної корекції. Матеріали та методи. Для вирішення поставленої мети за умов надання інформованої згоди у сесійний період було обстежено 770 студентів Запорізького державного медичного університету (Запоріжжя, Україна), що навчались на різних курсах та факультетах закладу. Серед них для подальшого клініко-анамнестичного, клініко-патопсихологічного, клініко-психопатологічного та психодіагностичного досліджень було відібрано 324 студенти. Результати та їх обговорення. Було виявлено, що ознаки психічного виснаження демонструють 175 студентів (54,0% опитаних), з них була сформована група дослідження (ГД), інші 149 (46,0%) студентів, без діагностично-значущих ознак психічного виснаження, були віднесені до групи порівняння (ГП). Для студентів ГД були характерні (p<0,05) високі показники за субшкалами: «Невротичність» (142 (81,1%) студентів ГД та 68 (45,6%) студентів ГП); «Спонтанна агресія» (85 (48,6%) студентів ГД та 37 (24,8%) студентів ГП); «Депресивність» (110 (62,8%) студентів ГД та 33 (18,9%) студенти ГП); «Роздратованість» (114 (65,1%) студентів ГД та 55 (36,9%) студентів ГП); «Реактивна агресивність» (60 (34,3%) студентів ГД та 30 (20,1%) студентів ГП); «Сором’язливість» (89 (50,9%) студентів ГД та 35 (23,5%) студентів ГП); «Відкритість» (82 (46,9%) студенти ГД та 43 (28,9%) студентів ГП); «Емоційна лабільність» ( 115 (65,7%) студентів ГД та 39 (26,2%) студентів ГП). Purpose of the research: to reveal the characteristics of the personal profile of 1-3 year students of a higher educational medical institution with states of mental exhaustion, as the basis for a system of their complex correction. Materials and methods. To solve this goal, subject to the provision of informed consent, during the session period, 770 students of the Zaporizhzhia State Medical University (Zaporizhzhia, Ukraine), who studied at different courses and faculties of the institution, were examined, among them for further clinical-anamnestic, clinical- pathopsychological, clinical-psychopathological, clinical-psychodiagnostical research 324 students were selected. Results and discussion. It was found that 175 students (54.0% of respondents) demonstrate signs of mental exhaustion, of which the research group (RG) was formed, the remaining 149 (46.0%) students, without diagnostically significant signs of mental exhaustion, were assigned to the comparison group (CG). For the students of the RG (p <0.05), high indices on the subscales were characteristic: «Neuroticism» (142 (81.1%) students of the RG and 68 (45.6%) students of the CG); «Spontaneous aggression» (85 (48.6%) students of the RG and 37 (24.8%) students of the CG); «Depressiveness » (110 (62.8%) students from the RG and 33 (18.9%) students from the CG); «Irritability» (114 (65.1%) students from the RG and 55 (36.9%) students from the CG); «Reactive aggression» (60 (34.3%) students from the RG and 30 (20.1%) students from the CG); «Shyness» (89 (50.9%) students from the RG and 35 (23.5%) students from the CG); «Openness» (82 (46.9%) students from the RG and 43 (28.9%) students from the CG); «Emotional lability» (115 (65.7%) students from the RG and 39 (26.2%) students from the CG). Цель исследования: выявить характеристики личностного профиля студентов 1-3 курсов высшего учебного медицинского заведения с состояниями психического истощения, как основу для системы их комплексной коррекции. Материалы и методы. Для решения поставленной цели при условии предоставления информированного согласия, в сессионный период было обследовано 770 студентов Запорожского государственного медицинского университета (Запорожье, Украина), обучавшихся на разных курсах и факультетах учреждения. Среди них для дальнейшего клинико-анамнестического, клинико-патопсихологического, клинико-психопатологического, клинико-психодиагностического исследования было отобрано 324 студента. Результаты и их обсуждение. Было обнаружено, что признаки психического истощения демонстрируют 175 студентов (54,0% опрошенных), из них была сформирована группа исследования (ГИ), остальные 149 (46,0%) студентов, без диагностически значимых признаков психического истощения, были отнесены к группе сравнение (ГС). Для студентов ГИ были характерны (p<0,05) высокие показатели по субшкалам: «Невротичность» (142 (81,1%) студента ГИ и 68 (45,6%) студентов ГС); «Спонтанная агрессия» (85 (48,6%) студентов ГИ и 37 (24,8%) студентов ГС); «Депрессивность» (110 (62,8%) студентов ГИ и 33 (18,9%) студента ГС); «Раздражительность» (114 (65,1%) студентов ГИ и 55 (36,9%) студентов ГС); «Реактивная агрессия» (60 (34,3%) студентов ГИ и 30 (20,1%) студентов ГС); «Застенчивость» (89 (50,9%) студентов ГИ и 35 (23,5%) студентов ГС); «Открытость» (82 (46,9%) студента ГИ и 43
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/15972
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Психіатрія)
Аспірантура: наукові праці, доповіді, тези

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
49-Article Text-84-1-10-20220111.pdf159,89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь