|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/16017
|
Название: | Удосконалення змісту та методичної складової підручника англійської мови для студентів фармацевтичного факультету |
Авторы: | Волкова, Галина Костянтинівна |
Дата публикации: | 2016 |
Издатель: | Харків : Вид-во НФаУ |
Библиографическое описание: | Волкова Г. К. Удосконалення змісту та методичної складової підручника англійської мови для студентів фармацевтичного факультету / Г. К. Волкова // Гуманітарна складова у світлі сучасних освітніх парадигм : матеріали Всеукр. дистанц. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, (14–15 квіт. 2016 р., Харків). – Харків : Вид-во НФаУ, 2016. – С. 50-56. |
Аннотация: | Стрімкий розвиток міжнародних відносин України з іншими країнами світу, розширення галузевих та наукових зв’язків зумовлюють потребу держави у висококваліфікованих спеціалістах в усіх напрямках економіки, медицини і фармації в тому числі, у фахівцях, що на належному рівні володіють іноземною мовою (ІМ), щоб самостійно та швидко встановлювати контакт із зарубіжними партнерами, плідно користуватися результатами наукових і практичних досліджень і висновків, які викладено в друкованих або віртуальних виданнях. Вирішення цих завдань вимагає нової орієнтації цілей, принципів, змісту навчання ІМ, а також створення нових навчальних матеріалів. В Україні вже розроблені принципово нові програми з іноземних мов як для мовних вищих навчальних закладів (ВНЗ) (Програма з англійської мови для університетів/інститутів (2001)), так і для вивчення ІМ професійного спілкування (Програма з англійської мови для професійного спілкування (2005)), іноземна мова (за професійним спрямуванням) (Програма для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів III – IV рівнів акредитації за спеціальністю 5.1 20 20 101 «Фармація» (2011)). Аналіз підручників та НМК, що використовуються українськими ВНЗ для навчання англійської мови фармацевтів, виявив низку недоліків у всіх названих групах підручників / НМК. Основним зауваженням до вітчизняних підручників залишається їхній некомунікативний характер, відсутність проблемних завдань, незадовільний погляд на розвиток вмінь «зрілого читача» (С. К. Фоломкіна), недостатній ілюстративний ряд та обмежене використання його функцій (не представлені або наведені в малій кількості фото, рисунки, графіки, діаграми, що ілюструють соціокультурний контекст ситуацій). |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/16017 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Іноземні мови)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|