IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра анатомії людини, оперативної хірургії та топографічної анатомії >
Наукові праці. (Анатомія людини) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/16188
|
Название: | Розвиток когнітивних здібностей студентів при вивченні анатомії людини |
Другие названия: | Развитие когнитивных способностей студентов при изучении анатомии человека Development of Students’ Cognitive Abilities in Human Anatomy Studying |
Авторы: | Волошин, Микола Анатолійович Вовченко, Михайло Борисович Щербаков, Максим Степанович Апт, Ольга Анатоліївна Волошин, Н. А. Вовченко, М. Б. Щербаков, М. С. Апт, О. А. Voloshyn, M. A. Vovchenko, M. B. Shcherbakov, M. S. Apt, O. A. |
Ключевые слова: | когнітивність викладання анатомії людини когнитивность преподавание анатомии человека cognition human anatomy teaching |
Дата публикации: | 2013 |
Издатель: | Івано-Франківський національний медичний університет |
Библиографическое описание: | Розвиток когнітивних здібностей студентів при вивченні анатомії людини / М. А. Волошин, М. Б. Вовченко, М. С. Щербаков, О. А. Апт // Галицький лікарський вісник. - 2013. - Т. 20, № 1, ч. 2. - С. 105-106. |
Аннотация: | Резюме. Розвиток когнітивної сфери студентів у вищій школі пов’язана з підвищенням ефективності професійної підготовки
студентів завдяки формалізації навчального процесу з використання комп’ютерної техніки. Резюме. Развитие когнитивной сферы студентов в высшей школе связано с повышением эффективности профессиональной подготовки студентов благодаря формализации учебного процесса с использованием компьютерной техники. Summary. Cognitive development of students in the higher school is associated with the increase of students’ professional training effectiveness due to the formalization of the educational process with use of computer engineering. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/16188 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Анатомія людини)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|