DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра травматології та ортопедії >
Наукові праці. (Травматологія) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/16230

Название: Організація освітнього процесу з використанням симуляційних технологій в закладах вищої медичної освіти
Другие названия: Organization of the educational process using simulation technologies in medical higher educational institutions
Авторы: Кожем'яка, Максим Олександрович
Москальков, Олександр Петрович
Соколовська, І. Л.
Москалькова, Н. М.
Kozhemiaka, M. O.
Moskalkov, O. P.
Sokolovska, I. L.
Moskalkova, N. M.
Ключевые слова: симулятори
симуляційне навчання
практичні навички
навчальне відео
освітній процес
симуляторы
симуляционное обучение
практические навыки
обучающее видео
образовательный процесс
simulators
simulation training
practical skills
educational video
educational process
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Організація освітнього процесу з використанням симуляційних технологій в закладах вищої медичної освіти / М. О. Кожем’яка, О. П. Москальков, І. Л. Соколовська, Н. М. Москалькова // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук праць. – 2017. - Вип. 21, кн. 3, т. І (75). - Тематичний вип. “Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору”. - С. 337-344.
Аннотация: Мета роботи - проаналізувати ефективність організації освітнього процесу з використанням симуляційних технологій для розвитку практичних навичок та формування професійних компетенцій у студентів закладів вищої медичної освіти. Запропоновано методичні підходи щодо побудови освітнього процесу спрямовані на покращення засвоєння практичних навичок і формування професійних компетенцій з використанням симуляційних технологій. З метою проведення аналізу ефективності навчання з використанням симуляційних технологій було проведено анонімне анкетування, в якому взяли участь 113 студентів. Висновки: правильно організований методичний підхід з використанням симуляційних технологій, методичних розробок, алгоритмів практичних навичок та навчальних відео дозволяє зробити засвоєння навичок більш ефективним, закладає автоматизм і правильність виконання навику, що підтверджується самостійною роботою студентів в рамках практичних занять на клінічних базах кафедри та готовністю студентів до складання об’єктивного структурованого клінічного іспиту. Цель работы - проанализировать эффективность организации образовательного процесса с использованием симуляционных технологий для развития практических навыков и формирования профессиональных компетенций у студентов заведений высшего медицинского образования. Предложены методические подходы к построению образовательного процесса, направленные на улучшение усвоения практических навыков и формирования профессиональных компетенций с использованием симуляционных технологий. С целью проведения анализа эффективности обучения с использованием симуляционных технологий было проведено анонимное анкетирование, в котором приняли участие 113 студентов. Выводы: правильно организованный методический подход с использованием симуляционных технологий, методических разработок, алгоритмов практических навыков и учебных видео позволяет сделать усвоения навыков более эффективным, закладывает автоматизм и правильность выполнения навыка, что подтверждается самостоятельной работой студентов в рамках практических занятий на клинических базах кафедры и готовностью студентов к составлению объективного структурированного клинического экзамена. Aim of article - to analyze the effectiveness of the organization of the educational process using simulation technologies for the development of practical skills and the formation of professional competencies among medical students. The main part: Methodical approaches to the construction of the educational process aimed at improving the mastering of practical skills and the formation of professional competencies using simulation technologies are proposed. In order to analyze the effectiveness of training using simulation technologies, an anonymous survey was conducted, in which 113 students took part. Conclusions: A well-organized methodological approach using simulation technologies, methodological developments, practical skills algorithms and training videos allows you to make mastering skills more effective, provides automation and correctness of skill performance, which is confirmed by the independent work of students in the framework of educational and practical classes at the clinical bases of the department and student readiness for an objective structured clinical exam
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/16230
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Травматологія)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
!!102-Текст статті-100-1-10-20200318.pdf275,65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь