|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра травматології та ортопедії >
Наукові праці. (Травматологія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/16230
|
Название: | Організація освітнього процесу з використанням симуляційних технологій в закладах вищої медичної освіти |
Другие названия: | Organization of the educational process using simulation technologies in medical higher educational institutions |
Авторы: | Кожем'яка, Максим Олександрович Москальков, Олександр Петрович Соколовська, І. Л. Москалькова, Н. М. Kozhemiaka, M. O. Moskalkov, O. P. Sokolovska, I. L. Moskalkova, N. M. |
Ключевые слова: | симулятори симуляційне навчання практичні навички навчальне відео освітній процес симуляторы симуляционное обучение практические навыки обучающее видео образовательный процесс simulators simulation training practical skills educational video educational process |
Дата публикации: | 2017 |
Библиографическое описание: | Організація освітнього процесу з використанням симуляційних технологій в закладах вищої медичної освіти / М. О. Кожем’яка, О. П. Москальков, І. Л. Соколовська, Н. М. Москалькова // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук праць. – 2017. - Вип. 21, кн. 3, т. І (75). - Тематичний вип. “Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору”. - С. 337-344. |
Аннотация: | Мета роботи - проаналізувати ефективність організації
освітнього процесу з використанням симуляційних технологій
для розвитку практичних навичок та формування професійних
компетенцій у студентів закладів вищої медичної освіти.
Запропоновано методичні підходи щодо побудови освітнього
процесу спрямовані на покращення засвоєння практичних
навичок і формування професійних компетенцій з використанням
симуляційних технологій. З метою проведення аналізу
ефективності навчання з використанням симуляційних
технологій було проведено анонімне анкетування, в якому
взяли участь 113 студентів. Висновки: правильно організований
методичний підхід з використанням симуляційних технологій,
методичних розробок, алгоритмів практичних навичок та
навчальних відео дозволяє зробити засвоєння навичок більш
ефективним, закладає автоматизм і правильність виконання
навику, що підтверджується самостійною роботою студентів в
рамках практичних занять на клінічних базах кафедри та
готовністю студентів до складання об’єктивного структурованого
клінічного іспиту. Цель работы - проанализировать эффективность организации
образовательного процесса с использованием симуляционных
технологий для развития практических навыков и формирования
профессиональных компетенций у студентов заведений
высшего медицинского образования. Предложены
методические подходы к построению образовательного
процесса, направленные на улучшение усвоения практических
навыков и формирования профессиональных компетенций с
использованием симуляционных технологий. С целью
проведения анализа эффективности обучения с использованием
симуляционных технологий было проведено анонимное
анкетирование, в котором приняли участие 113 студентов.
Выводы: правильно организованный методический подход с
использованием симуляционных технологий, методических
разработок, алгоритмов практических навыков и учебных
видео позволяет сделать усвоения навыков более
эффективным, закладывает автоматизм и правильность
выполнения навыка, что подтверждается самостоятельной
работой студентов в рамках практических занятий на
клинических базах кафедры и готовностью студентов к
составлению объективного структурированного клинического
экзамена. Aim of article - to analyze the effectiveness of the organization of the
educational process using simulation technologies for the development
of practical skills and the formation of professional competencies
among medical students. The main part: Methodical approaches
to the construction of the educational process aimed at improving
the mastering of practical skills and the formation of professional
competencies using simulation technologies are proposed. In order
to analyze the effectiveness of training using simulation technologies,
an anonymous survey was conducted, in which 113 students
took part. Conclusions: A well-organized methodological approach
using simulation technologies, methodological developments, practical
skills algorithms and training videos allows you to make mastering skills more effective, provides automation and correctness of skill
performance, which is confirmed by the independent work of students
in the framework of educational and practical classes at the
clinical bases of the department and student readiness for an objective
structured clinical exam |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/16230 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Травматологія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|