IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра терапевтичної, ортопедичної та дитячої стоматології >
Наукові праці. (Терапевтична стоматологія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/16294
|
Название: | Кредитно-модульна система у викладанні гістології, цитології та ембріології |
Авторы: | Гавриленко, Марина Аркадіївна Зідрашко, Галина Анатоліївна Кокарь, Оксана Олександрівна Артюх, Олена Вікторівна Степанова, Надія Володимирівна |
Ключевые слова: | кредитно-модульная система медицинское образование формы и методы обучения credit-modular system medical education forms and methods of teaching |
Дата публикации: | 2011 |
Издатель: | Українська медична стоматологічна академія |
Библиографическое описание: | Кредитно-модульна система у викладанні гістології, цитології та ембріології / М. А. Гавриленко, Г. А. Зідрашко, О. О. Кокарь, О. В. Артюх, Н. В. Степанова // Український стоматологічний альманах. - 2011. - № 3. - С. 8-9. |
Аннотация: | Актуальність теми. У зв’язку з упровадженням принципів Болонської конвенції до ВНЗ України пред'являються нові вимоги щодо вдосконалення методології освіти, які орієнтовані на входження в європейський освітній простір [1]. Інтеграційний процес передбачає впровадження європейських норм і стандартів у медичну освіту, забезпечення переходу до кредитно-модульної системи і стимулюючої системи навчання [2]. Перший власний досвід застосування нової системи дозволяє виділити позитивні сторони і недоліки реформування, створює нові проблеми. Тому обговорення й аналіз застосування кредитно-модульної системи в українських ВНЗ зараз особливо важливе й актуальне для вирішення багатьох питань і виниклих при реформуванні проблем, для пошуку власного шляху в розвитку освіти. Представлен опыт использования кредитно-модульной системы при обучении гистологии, цитологии и эмбриологии студентов ВУЗ, обучающихся по специальности «Стоматология». Выделены и проанализированы позитивные и негативные стороны применения кредитно-модульной системы. Кредитно-модульная система организации учебного процесса подготовки врачей-стоматологов открывает новые возможности в системе высшего медицинского образования. Формы и методы обучения нуждаются в дальнейшем совершенствовании. The work presents the experience of credit-modular system use at future dentists’ training in histology, cytology and embryology. The positive and negative features of credit-modular system application are singled out and analysed. The credit-modular system of educational process organization in dentists’ training gives new opportunities to the system of higher medical education. Forms and methods of teaching require further elaboration. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/16294 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Фармакологія та МР) Наукові праці. (Анатомія людини) Наукові праці. (Гістологія, цитологія) Наукові праці. (Терапевтична стоматологія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|