|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра гістології, цитології та ембріології >
Наукові праці. (Гістологія, цитологія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/16761
|
Название: | Оптимізація контролю аудиторної роботи студентів І та ІІ медичних факультетів |
Другие названия: | Оптимизация контроля аудиторной работы студентов I и II медицинских факультетов Optimizing control of classroom work students I and II medical faculties |
Авторы: | Євтушенко, Валентина Михайлівна Евтушенко, В. М. Yevtushenko, V. M. |
Ключевые слова: | гістологія студент аудиторна робота гистология аудиторная работа histology student classroom work |
Дата публикации: | 2015 |
Библиографическое описание: | Євтушенко В. М. Оптимізація контролю аудиторної роботи студентів І та ІІ медичних факультетів / В. М. Євтушенко // Україна. Здоров'я нації. - 2015. - № 2. - С. 88–90. |
Аннотация: | Мета – урізноманітнити шляхи контролю над проведенням аудиторної роботи студентів I і II медичних факультетів при вивченні дисципліни «гістологія, цитологія та ембріологія».
Методи: системного підходу та аналізу, анкетування, опитування.
Результати. Наведено сучасне бачення методів проведення семінарських занять на кафедрі гістології, цитології та ембріології в рамках Болонського процесу.
Висновки. Запропоновані засоби оптимізації контролю аудиторної роботи студентів шляхом введення інноваційних технологій проведення семінарських занять на кафедрі гістології, цитології та ембріології закладають основи для розвитку в студентів клінічного мислення, вміння використовувати отримані знання на практиці. Цель – разнообразить методы контроля над проведением аудиторной работы студентов I и II медицинских факультетов при изучении дисциплины гистология, цитология и эмбриология. Методы: системного подхода и анализа, анкетирования, опроса.
Результаты. Приведено современное видение методов проведения семинарских занятий на кафедре гистологии, цитологии и эмбриологии в рамках Болонского процесса.
Выводы. Предложенные методы оптимизации контроля аудиторной работы студентов путем введения инновационных технологий проведения семинарских занятий на кафедре гистологии, цитологии и эмбриологии закладывают основы для развития у студентов клинического мышления, умения использовать полученные знания на практике. Purpose – a variety of ways of supervising the students' classroom work I and II medical schools in the study subjects histology, cytology and embryology.
Methods: A systematic approach and analysis, questionnaire, survey.
Results. The article presents the methods of modern vision of seminars at the Department of Histology, Cytology and Embryology in the framework of the Bologna process.
Conclusions. The proposed means of optimizing control of classroom work of students by introducing innovative technologies of seminars at the Department of Histology, Cytology and Embryology lay the foundation for the development of the students' clinical thinking, the ability to use this knowledge in practice. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/16761 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Гістологія, цитологія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|