|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра гістології, цитології та ембріології >
Наукові праці. (Гістологія, цитологія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/16771
|
Название: | Індивідуалізація процесу навчання в Запорізькому державному медичному університеті (ЗДМУ) як реалізація оновлення освітнього простору |
Другие названия: | Индивидуализация процесса обучения в запорожском государственном медицинском университете (згму) как реализация обновления образовательного пространства. Student-centred training in zaporizhzha state medical university as an approach in implementation of educational space reforms |
Авторы: | Потоцька, Олена Іванівна Потоцкая, Е. И Pototskaya, Ye. I. |
Ключевые слова: | індивідуалізація науково-дослідна робота студентське наукове товариство освітній простір Запорізький державний медичний університет индивидуализация научно-исследовательская работа студенческое научное общество образовательное пространство Запорожский государственный медицинский университет student-centred learning research work students’ science society educational space Zaporizhzha State Medical University |
Дата публикации: | 2014 |
Библиографическое описание: | Потоцька О. І. Індивідуалізація процесу навчання в Запорізькому державному медичному університеті (ЗДМУ) як реалізація оновлення освітнього простору / О. І. Потоцька // Актуальні проблеми сучасної медицини. - 2014. - Т. 14, Вип. 3. - С. 286-289. |
Аннотация: | Педагогічна інноватика покликана відображати сутність нового міждисциплінарного наукового напряму, що охоплює вивчення питань філософського, психологічного, психосоціального, інформаційного та педагогічного забезпечення інноваційних процесів, спрямованих на розв'язання проблем і
завдань сучасного етапу розвитку освіти й особистості. Аналіз процесів оновлення освітнього
простору свідчить про три основних підходи до їх здійснення: макрорівень, мезорівень, мікрорівень.
Мета роботи: висвітлення методу та форми індивідуалізації навчання в Запорізькому державному
медичному університеті в рамках реалізації оновлення навчального простору країни. Сучасний
етап розвитку суспільства та завдання з інноваційного розвитку країни висувають серйозні вимоги до випускника вищого навчального закладу. Крім сучасних знань, умінь і навичок, випускник повинен бути ініціативним, самостійним, здатним до самовизначення і самоактуалізації. Досягнення
таких результатів можливе лише при ефективному розвитку всіх здібностей кожного студента
за рахунок індивідуалізації процесу навчання. Нами представлена схема індивідуалізації навчання в
Запорізькому державному медичному університеті, за рахунок реалізації якої забезпечує кожному
студенту права і можливості на формування власних освітніх цілей і завдань, індивідуальної освітньої програми, право та можливість індивідуального освітнього та наукового розвитку. Педагогическая иінноватика призвана отображать сущность нового научного направления между
дисциплинами, которая охватывает изучение вопросов философского, психологического, психосоциального, информационного и педагогического обеспечения инновационных процессов, направленных
на решение проблем и заданий современного этапа развития образования и личности. Анализ процессов обновления образовательного пространства свидетельствует о трех основных подходах к их
осуществлению: макроуровень, мезоуровень, микроуровень. Цель работы: освещение метода и формы индивидуализации обучения в Запорожском государственном медицинском университете в рамках реализации обновления образовательного пространства страны. Современный этап развития
общества и задачи по инновационному развитию страны выдвигают серьезные требования к выпускнику вуза. Кроме современных знаний, умений и навыков, выпускник должен быть инициативным, самостоятельным, способным к самоопределению и самоактуализации. Достижение таких результатов
возможно только при эффективном развитии всех способностей каждого студента за счет индивидуализации процесса обучения. Нами представлена схема индивидуализации обучения в Запорожском
государственном медицинском университете, за счет реализации которой обеспечивает каждому студенту права и возможности на формирование собственных образовательных целей и задач, индивидуальной образовательной программы, право и возможность индивидуального образовательного и
научного развития. Pedagogical innovations are designed to reflect the essence of a new scientific direction between disciplines,
which investigates the issues of philosophical, psychological, psychosocial, informational and pedagogical
support for implementation of innovative processes aimed to solve the problems and tasks referring
the present-day stage of the development of education and personality. Analysis of updating of the educational
space demonstrates three main approaches in its implementation: the macro-level, meso-level and micro-level. Objective: to describe the methods and forms of student-centred learning approaches in the
Zaporiszhzha State Medical University as part of the renovation of the educational environment in the country.
The present stage of development of the society and tasks of innovative development of the country
pose serious challenges to high school graduates. In addition to up-to-date knowledge and skills, the graduate
should be proactive, self-reliant. Achieving these results is only possible if the effective development of
all abilities of each student is provided. This article describes the introduction of the student-centred scheme
of training at the Zaporizhzha State Medical University, implementation of which provides each student with
rights and opportunities in the formation of their own educational goals and objectives, the rights and opportunities
of individual educational and scientific development |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/16771 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Гістологія, цитологія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|