DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра гістології, цитології та ембріології >
Наукові праці. (Гістологія, цитологія) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/16779

Название: Інноваційні методологічні аспекти організації аудиторної роботи студентів на кафедрі гістології, цитології та ембріології ЗДМУ в контексті кредитно-модульної системи освіти
Другие названия: Инновационные методологические аспекты организации аудиторной работы студентов на кафедре гистологии, цитологии и эмбриологии ЗГМУ в контексте кредитно-модульной системы образования
Innovative methodological aspects of the organization class work of students at the department of histology, cytology and embryology ZSMU in the context of credit-modular system of education
Авторы: Федосєєва, Ольга Віталіївна
Федосеева, О. В.
Fedoseyeva, O. V.
Ключевые слова: кредитно-модульна система
аудиторна робота
студент
кредитно-модульная система
аудиторная работа
credit-modular system
classroom work
student
Дата публикации: 2014
Библиографическое описание: Федосєєва О. В. Інноваційні методологічні аспекти організації аудиторної роботи студентів на кафедрі гістології, цитології та ембріології ЗДМУ в контексті кредитно-модульної системи освіти / О. В. Федосєєва // Світ медицини та біології. - 2014. - № 4(47). - С. 228-231.
Аннотация: Належна професійна компетентність майбутнього лікаря не може сформуватися без отримання фундаментальних теоретичних знань та навичок, а саме професіоналізм є гарантом високої якості майбутнього лікаря- спеціаліста і медицини в цілому. Зміст статті наводить узагальнення досвіду роботи професорсько-викладацького складу кафедри гістології, цитології та ембріології ЗДМУ, щодо вдосконалення аудиторної частини навчального процесу, в тому числі і впровадженню у практику викладання сучасних методів і технологій навчання у рамках кредитно- модульної системи, що достовірно допомагає підвищити показники абсолютної та якісної успішності студентів. Профессиональная компетентность будущего врача не может сформироваться без получения фундаментальных теоретических знаний и навыков, а именно профессионализм является гарантом высокого качества будущего врача-специалиста и медицины в целом. В материалах статьи приведено обобщение опыта работы профессорско-преподавательского состава кафедры гистологии, цитологии и эмбриологии ЗГМУ по усовершенствованию аудиторной части учебного процесса, в том числе и внедрению в практику преподавания современных методов и технологий обучения в рамках кредитно-модульной системы, что позволяет достоверно улучшить показатели абсолютной и качественной успеваемости студентов. Appropriate professional competence of a doctor can not be formed without the basic theoretical knowledge and skills. Professionalism is the guarantor of high quality of future medical professionals and medicine in general. The main condition of these tasks - is improving the quality of education through the classical basic training and introduction of new forms of learning and modern information technology in the educational process. The content of the article suggests a generalization of experience of the teaching staff of the Department of Histology, Cytology and Embryology ZSMU regarding improvement of audience part of the teaching process, including the implementation in practice of modern methods of teaching and learning technologies as part of credit-modular system.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/16779
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Гістологія, цитологія)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
S_med_2014_4(47)__63.pdf180,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь