|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра гістології, цитології та ембріології >
Наукові праці. (Гістологія, цитологія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/16779
|
Название: | Інноваційні методологічні аспекти організації аудиторної роботи студентів на кафедрі гістології, цитології та ембріології ЗДМУ в контексті кредитно-модульної системи освіти |
Другие названия: | Инновационные методологические аспекты организации аудиторной работы студентов на кафедре гистологии, цитологии и эмбриологии ЗГМУ в контексте кредитно-модульной системы образования Innovative methodological aspects of the organization class work of students at the department of histology, cytology and embryology ZSMU in the context of credit-modular system of education |
Авторы: | Федосєєва, Ольга Віталіївна Федосеева, О. В. Fedoseyeva, O. V. |
Ключевые слова: | кредитно-модульна система аудиторна робота студент кредитно-модульная система аудиторная работа credit-modular system classroom work student |
Дата публикации: | 2014 |
Библиографическое описание: | Федосєєва О. В. Інноваційні методологічні аспекти організації аудиторної роботи студентів на кафедрі гістології, цитології та ембріології ЗДМУ в контексті кредитно-модульної системи освіти / О. В. Федосєєва // Світ медицини та біології. - 2014. - № 4(47). - С. 228-231. |
Аннотация: | Належна професійна компетентність майбутнього лікаря не може сформуватися без отримання
фундаментальних теоретичних знань та навичок, а саме професіоналізм є гарантом високої якості майбутнього лікаря-
спеціаліста і медицини в цілому. Зміст статті наводить узагальнення досвіду роботи професорсько-викладацького складу
кафедри гістології, цитології та ембріології ЗДМУ, щодо вдосконалення аудиторної частини навчального процесу, в
тому числі і впровадженню у практику викладання сучасних методів і технологій навчання у рамках кредитно-
модульної системи, що достовірно допомагає підвищити показники абсолютної та якісної успішності студентів. Профессиональная компетентность будущего врача
не может сформироваться без получения фундаментальных
теоретических знаний и навыков, а именно
профессионализм является гарантом высокого качества
будущего врача-специалиста и медицины в целом. В
материалах статьи приведено обобщение опыта работы
профессорско-преподавательского состава кафедры
гистологии, цитологии и эмбриологии ЗГМУ по
усовершенствованию аудиторной части учебного процесса,
в том числе и внедрению в практику преподавания
современных методов и технологий обучения в рамках
кредитно-модульной системы, что позволяет достоверно
улучшить показатели абсолютной и качественной
успеваемости студентов. Appropriate professional competence of a doctor
can not be formed without the basic theoretical knowledge
and skills. Professionalism is the guarantor of high quality of
future medical professionals and medicine in general. The
main condition of these tasks - is improving the quality of
education through the classical basic training and
introduction of new forms of learning and modern
information technology in the educational process. The
content of the article suggests a generalization of experience
of the teaching staff of the Department of Histology,
Cytology and Embryology ZSMU regarding improvement of
audience part of the teaching process, including the
implementation in practice of modern methods of teaching
and learning technologies as part of credit-modular system. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/16779 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Гістологія, цитологія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|