DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра медицини катастроф, військової медицини та нейрохірургії >
Наукові праці. (Медицина катастроф) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/16950

Название: Навчання школярів базової серцево-легеневої реанімації: трирічне проспективне когортне дослідження
Другие названия: Teaching basic cardiopulmonary resuscitation to schoolchildren: a three-year prospective cohort study
Авторы: Льовкін, Олег Анатолійович
Lyovkin, O. A.
Ключевые слова: симуляційне навчання
екстрена домедична допомога
simulation training
emergency first aid
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Льовкін О. А. Навчання школярів базової серцево-легеневої реанімації: трирічне проспективне когортне дослідження / О. А. Льовкін // Медицина невідкладних станів. - 2022. - Т. 18, № 1. - C. 51-53. - https://doi.org/10.22141/2224-0586.18.1.2022.1459
Аннотация: Актуальність. У країнах Європи щодня вмирають від раптової серцевої смерті близько 2500 осіб. Більшість смертельних випадків виникли на вулиці, у громадських закладах, тому що ніхто зі свідків не вмів адекватно надати екстрену домедичну допомогу. Тому всі групи суспільства повинні навчатися надання домедичної допомоги. Тому практичні та соціальні навички необхідно розвивати на ранніх етапах навчання, починаючи зі школярів. Мета цієї роботи - провести аналіз трирічного проспективного когортного дослідження навчання школярів Запорізького багатопрофільного ліцею № 99 базової серцево-легеневої реанімації. Результати. Дані дослідження свідчать, що рівень практичних навичок школярів, які проходили симуляційне навчання за програмою «Базова підтримка життєдіяльності» (5,5 години навчання), був вище (16,5 (14; 18)) від рівня практичних навичок школярів, які отримали класичне навчання за програмою «Захист Вітчизни» (60 годин навчання) (8,6 (6; 10)) (р = 0,001). Також було доведено, що вікових та гендерних різниць між рівнем практичних навичок школярів 7–10-х класів, які пройшли симуляційне навчання за програмою «Базова підтримка життєдіяльності», не існує (р > 0,05). Також під час дослідження були отримані дані, що рівень практичних навичок роботи з тренувальним автоматичним зовнішнім дефібрилятором школярів 7–10-х класів, які пройшли симуляційне навчання за програмою «Базова підтримка життєдіяльності», був високим (від 76,6 до 96,2 %). Background. In Europe, about 2,500 people die of sudden cardiac attack every day. Most deaths occur on the streets, in public facilities, because none of the witnesses were able to adequately provide emergency first aid. Therefore, all groups in society should be trained in emergency first aid. Moreover, practical and social skills need to be developed in the early stages of learning, starting from school. The purpose of this work is to analyze a three-year prospective cohort study of teaching basic cardiopulmonary resuscitation to schoolchildren of Zaporizhzhia Lyceum No. 99.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/16950
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Медицина катастроф)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
MNS_2022_18_01_51-53.pdf225,18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь