|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра фармакології та медичної рецептури з курсом нормальної фізіології >
Наукові праці. (Фармакологія та МР) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/17097
|
Название: | Сучасні концепції викладання фармакології іноземним студентам з англійською мовою навчання |
Другие названия: | Modern concepts of teaching pharmacology to foreign students with english language of teaching |
Авторы: | Самура, Ірина Борисівна Бєленічев, Ігор Федорович Тихоновський, Олександр Володимирович Samura, I. B. Belenichev, I. F. Tikhonovsky, O. V. |
Ключевые слова: | фармакологія вища освіта іноземні студенти англійська мова навчання pharmacology higher education foreign students English language of instruction |
Дата публикации: | 2022 |
Библиографическое описание: | Самура І. Б. Сучасні концепції викладання фармакології іноземним студентам з англійською мовою навчання / І. Б. Самура, І. Ф. Бєленічев, О. В. Тихоновський // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2022.– № 1. – С. 127-132. - DOI 10.11603/1811-2471.2022.v.i1.12737. |
Аннотация: | РЕЗЮМЕ. Якісне оволодіння знаннями, вміннями, практичними навичками та компетентностями з фармакології студентами спеціальності «Медицина» є досить важливою і складною проблемою.
Мета – висвітлити основні особливості викладання дисципліни «Фармакологія» іноземним студентам спеціальності «Медицина» у групах із англійською мовою навчання та запропонувати рекомендації щодо організації
навчального процесу.
Основна частина. У статті висвітлено основні особливості викладання дисципліни «Фармакологія», наведено заходи щодо покращання методики викладання та запропоновано рекомендації щодо оптимізації організації
навчального процесу в групах з англійською мовою навчання. Розкрито особливості набуття теоретичних знань і
практичних навичок у процесі викладання фармакології іноземним студентам, наведені методи підвищення пізнавального інтересу студентів до навчання. Проаналізовано чинники, що доводять необхідність впровадження і
систематичного використання в навчальному процесі найбільш ефективних технологій, стратегій та методів викладання фармакології англійською мовою, серед яких вирішення ситуаційних та творчих завдань, підготовка
презентацій, написання дайджестів, складання словника базових термінів з фармакології, аналіз друкованих, аудіота відеоматеріалів, ведення опорного конспекту лекцій. Зокрема, проаналізовані чинники, що доводять необхідність впровадження і систематичного використання в навчальному процесі інтерактивних методів навчання, обговорення складних, невирішених наукових проблем фармакології, науки, що динамічно розвивається, її взаємодії з сучасними медичними науками. Серед чинників, що впливають на високі академічні досягнення, треба відзначити відвідування лекцій, раннє повторення, розстановку пріоритетів у навчальних потребах, навчання в невеликих групах, роботу над помилками, раціональне використання часу. SUMMARY. Qualitative mastery of knowledge, skills, practical skills and competencies in pharmacology by students
of the specialty "Medicine" is a complex problem of great importance.
The aim – to highlight the main features of teaching the discipline "Pharmacology" to foreign students majoring in
"Medicine" in groups with English as the language of instruction and offer recommendations for the organization of the
educational process.
The Main Part. The article highlights the main features and measures to improve the methodology of teaching the
course "Pharmacology", offers recommendations for optimizing the organization of the educational process in groups
with English as the language of instruction. The authors note the features of acquiring theoretical knowledge and practical
skills in the process of teaching pharmacology to foreign students, as well as give methods to increase students’
cognitive interest in learning. The factors proving the need for the introduction and systematic application of the most
effective technologies, strategies and methods of teaching pharmacology, including solving situational and creative
problems, preparing presentations, writing digests, compiling a dictionary of basic terms are analyzed. In particular, the
factors proving the need for the introduction and systemic use of interactive teaching methods in the educational process,
discussion of complex, unresolved scientific problems of pharmacology, a dynamically developing science, as well
as its interaction with modern medical sciences are discussed. Lecture attendance, early repetition, prioritization in the
educational process, studying in small groups, working on mistakes, and rational use of time are noted among the factors
influencing high academic achievement. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/17097 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Фармакологія та МР)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|