DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра технології ліків >
Наукові праці. (Технологія ліків) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/17115

Название: Застосування комунікаційно-когнітивного підходу у викладанні предмета "Промислова технологія парфумерно-косметичних засобів” у студентів провізорів-косметологів
Другие названия: Use of communication and cognitive approach in teaching the subject “industrial technology perfumes and cosmetics” among students pharmacist-cosmetologist
Авторы: Бурлака, Богдан Сергійович
Burlaka, B. S.
Дата публикации: 2014
Библиографическое описание: Бурлака Б. С. Застосування комунікаційно-когнітивного підходу у викладанні предмета "Промислова технологія парфумерно-косметичних засобів” у студентів провізорів-косметологів [Електронний ресурс] / Б. С. Бурлака // Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 13-14.
Аннотация: У статті окреслюються основні принципи сучасної стратегії навчання промислової технології парфумерно-косметичних засобів, зокрема пропонується поєднати комунікаційну й когнітивну парадигми наукового знання. Кінцевою метою є формування професійних знань й умінь у провізорів-косметологів. This article outlines the basic principles of modern industrial technology training strategy perfumes and cosmetics, in particular, it is proposed to combine communicative and cognitive paradigms of scientific knowledge. The ultimate goal is to develop professional knowledge and skills of pharmacists and cosmetologists.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/17115
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Технологія ліків)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Mosv_2014_1_5.pdf396,24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь