DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра соціальної медицини, громадського здоров’я, медичного та фармацевтичного права >
Наукові праці. (Соціальна медицина) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/17297

Название: Інноваційні освітні технології у формуванні клінічного мислення майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я: теоретичний аспект
Другие названия: The innovative educational technologies in the formation of clinical thinking of future health professionals: theoretical aspect
Авторы: Закусилова, Тетяна Олександрівна
Ключевые слова: інноваційна освітня технологія
клінічне мислення
майбутні медичні працівники
медична освіта
охорона здоров’я
розвиток
формування
innovative educational technology
clinical thinking
future health care professionals
medical education
health care
development
formation
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Закусилова Т. О. Інноваційні освітні технології у формуванні клінічного мислення майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я: теоретичний аспект / Т. О. Закусилова // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 18(1). - С. 174-177. - УДК 378.09.015.31 DOI https://doi.org/10.32843/2663-6085- 2019-18-1-36.
Аннотация: Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх фахівців у сфері охорони здоров’я. Зокрема, акцентується на необхідності використання інноваційних освітніх технологій формування клінічного мислення в майбутніх медичних працівників у процесі професійної підготовки в медичних університетах. Основна увага зосереджується на теоретико- методичних засадах формування клінічного мислення. Зазначається, що проблемою медичної освіти в Україні є значна невідповідність стандартам Європейського Союзу, зниження якості підготовки медичних кадрів, невідповідність умов навчання вимогам часу, застосування застарілих педагогічних технологій, низький рівень інформатизації навчального процесу тощо. Підкреслюється, що педагогічна інновація – це педагогічна ідея, втілена у певній інноваційній педагогічній технології чи методиці, впровадженій в освітній чи виховний процес, яка забезпечує зростання якості освіти. Педагогічні інновації є основою освітніх інновацій, більшість із яких виникають завдяки інтеграції наукових підходів і теоретичних положень педагогіки, психології, соціології, інформатики тощо. Особливістю педагогічної взаємодії в освітньому процесі майбутніх лікарів є необхідність вирішення завдань особистісного розвитку і виховання студентів за умов реформування медичної галузі в Україні та модернізації системи вищої освіти у контексті євроінтеграції. Зауважується, що впровадження інноваційних освітніх технологій у процес професійної підготовки має не лише надати певний вантаж спеціальних знань, а й виробити цілий комплекс фахових компетенцій, заснованих на знаннях, професійному досвіді, моральних фахових цінностях, клінічному мисленні як складникові професіоналізму майбутніх фахівців у сфері охорони здоров’я, на сформованих уміннях і практичних навичках. The article deals with the problem of training future healthcare professionals. In particular, it emphasizes the need to use innovative educational technologies for the formation of clinical thinking in future medical professionals in the process of professional training in medical universities. The main focus is on the theoretical and methodological principles of clinical thinking. It is noted that the problem of medical education in Ukraine is a significant inconsistency with the standards of the European Union, the decrease in the quality of training of medical personnel, the inconsistency of training conditions with the requirements of time, the use of outdated pedagogical technologies, low level of informatization of the educational process, etc. It is emphasized that pedagogical innovation is a pedagogical idea embodied in a specific innovative pedagogical technology or technique implemented in an educational or educational process that enhances the quality of education. Pedagogical innovations are the basis of educational innovations, most of which arise through the integration of scientific approaches and theoretical provisions of pedagogy, psychology, sociology, informatics, etc. The peculiarity of pedagogical interaction in the educational process of future doctors is the need to solve the problems of personal development and education of students in the context of reforming the medical sector in Ukraine and modernization of the higher education system in the context of European integration. It is noted that the introduction of innovative educational technologies in the process of vocational training should not only provide a certain load of specialized knowledge, but also to develop a whole range of professional competences based on knowledge, professional experience, moral professional values, clinical thinking as a component of professionalism in future professionals, on the developed skills and practical skills.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/17297
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Соціальна медицина)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
innped_2019_18(1)__38.pdf166,31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь