|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра соціальної медицини, громадського здоров’я, медичного та фармацевтичного права >
Наукові праці. (Соціальна медицина) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/17297
|
Название: | Інноваційні освітні технології у формуванні клінічного мислення майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я: теоретичний аспект |
Другие названия: | The innovative educational technologies in the formation of clinical thinking of future health professionals: theoretical aspect |
Авторы: | Закусилова, Тетяна Олександрівна |
Ключевые слова: | інноваційна освітня технологія клінічне мислення майбутні медичні працівники медична освіта охорона здоров’я розвиток формування innovative educational technology clinical thinking future health care professionals medical education health care development formation |
Дата публикации: | 2019 |
Библиографическое описание: | Закусилова Т. О. Інноваційні освітні технології у формуванні клінічного мислення майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я: теоретичний аспект / Т. О. Закусилова // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 18(1). - С. 174-177. - УДК 378.09.015.31 DOI https://doi.org/10.32843/2663-6085- 2019-18-1-36. |
Аннотация: | Стаття присвячена проблемі підготовки
майбутніх фахівців у сфері охорони здоров’я.
Зокрема, акцентується на необхідності використання інноваційних освітніх технологій
формування клінічного мислення в майбутніх
медичних працівників у процесі професійної
підготовки в медичних університетах. Основна увага зосереджується на теоретико-
методичних засадах формування клінічного
мислення. Зазначається, що проблемою
медичної освіти в Україні є значна невідповідність стандартам Європейського Союзу,
зниження якості підготовки медичних кадрів,
невідповідність умов навчання вимогам
часу, застосування застарілих педагогічних
технологій, низький рівень інформатизації
навчального процесу тощо.
Підкреслюється, що педагогічна інновація –
це педагогічна ідея, втілена у певній інноваційній педагогічній технології чи методиці,
впровадженій в освітній чи виховний процес,
яка забезпечує зростання якості освіти.
Педагогічні інновації є основою освітніх інновацій, більшість із яких виникають завдяки
інтеграції наукових підходів і теоретичних
положень педагогіки, психології, соціології,
інформатики тощо. Особливістю педагогічної взаємодії в освітньому процесі майбутніх лікарів є необхідність вирішення завдань
особистісного розвитку і виховання студентів за умов реформування медичної галузі в
Україні та модернізації системи вищої освіти
у контексті євроінтеграції. Зауважується,
що впровадження інноваційних освітніх технологій у процес професійної підготовки має
не лише надати певний вантаж спеціальних
знань, а й виробити цілий комплекс фахових
компетенцій, заснованих на знаннях, професійному досвіді, моральних фахових цінностях, клінічному мисленні як складникові
професіоналізму майбутніх фахівців у сфері
охорони здоров’я, на сформованих уміннях і
практичних навичках. The article deals with the problem of training
future healthcare professionals. In particular, it
emphasizes the need to use innovative educational
technologies for the formation of clinical
thinking in future medical professionals in the
process of professional training in medical universities.
The main focus is on the theoretical
and methodological principles of clinical thinking.
It is noted that the problem of medical education
in Ukraine is a significant inconsistency
with the standards of the European Union,
the decrease in the quality of training of medical
personnel, the inconsistency of training
conditions with the requirements of time, the
use of outdated pedagogical technologies, low
level of informatization of the educational process,
etc.
It is emphasized that pedagogical innovation
is a pedagogical idea embodied in a specific
innovative pedagogical technology or technique
implemented in an educational or educational
process that enhances the quality of education.
Pedagogical innovations are the basis of
educational innovations, most of which arise
through the integration of scientific approaches
and theoretical provisions of pedagogy, psychology,
sociology, informatics, etc. The peculiarity
of pedagogical interaction in the educational
process of future doctors is the need to solve the
problems of personal development and education
of students in the context of reforming the
medical sector in Ukraine and modernization of
the higher education system in the context of
European integration. It is noted that the introduction
of innovative educational technologies in
the process of vocational training should not only
provide a certain load of specialized knowledge,
but also to develop a whole range of professional
competences based on knowledge, professional
experience, moral professional values, clinical
thinking as a component of professionalism in
future professionals, on the developed skills and
practical skills. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/17297 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Соціальна медицина)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|