IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра соціальної медицини, громадського здоров’я, медичного та фармацевтичного права >
Наукові праці. (Соціальна медицина) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/17398
|
Название: | Реалізація державної антикорупційної політики в системі державного та самоврядного управління сферою охорони здоров'я |
Другие названия: | Implementation of state anti-corruption policy in the system of state and self-governmental governance in the field of health |
Авторы: | Аніщенко, Михайло Анатолійович |
Ключевые слова: | корупція антикорупційна політика державне управління самоврядне управління система охорони здоров’я функції антикорупційної політики corruption anti-corruption policy public administration self-government health care system functions of anti-corruption policy |
Дата публикации: | 2022 |
Библиографическое описание: | Аніщенко М. А. Реалізація державної антикорупційної політики в системі державного та самоврядного управління сферою охорони здоров'я / М. А Аніщенко. // Публічне управління і адміністрування в Україні. - 2022. - № 30. - C. 32-37. - https://doi.org/10.32843/ pma2663-5240-2022.30.6. |
Аннотация: | В статті досліджено особливості реалізації
державної антикорупційної політики в системі державного та самоврядного управління сферою охорони здоров’я в Україні.
В роботі розглянуті правові основи регулювання державного та самоврядного управління сферою охорони здоров’я та генезу
розвитку нормативно-правових актів
з питань публічного управління антикорупційною політикою в сфері охорони здоров’я.
Уточнено поняття «охорона здоров’я» та
конкретизована його зміст. В статті досліджено функціональний алгоритм роботи
уповноважених з питань запобігання та
виявлення корупції в закладах і установах
Міністерства охорони здоров’я України та
запропоновано механізми вдосконалення їх
роботи. В статті розглянуто важливість
антикорупційної експертизи для практичної реалізації державної політики в сфері
охорони здоров’я. Розглянуто можливість
здійснення локальних антикорупційних експертиз представниками громадськості та
їх імплементації до практик профілактики
та покарань за конкретні корупційні порушення. В статті розглядаються спільні та
відмінні риси державного та самоврядного
рівнів управління сферою охорони здоров’я.
Розглянуто вдосконалення самоврядного
управління сферою охорони здоров’я шляхом
cпівпраці департаментів охорони здоров’я
та громадських активістів щодо спільного
використання інноваційних інформаційних
ресурсів та математичних алгоритмів
виявлення та протидії корупційним порушенням та в рамках забезпечення інших
аспектів державної та самоврядної антикорупційної політики. В статті відображено
інституційну структуру реалізації державної антикорупційної політики в системі державного та самоврядного управління охороною здоров’я. Підкреслено, що важливу та
унікальну роль у зазначеній структурі грає
Національна служба здоров’я України, що
є центральним органом виконавчої влади,
який реалізує державну політику у сфері
державних фінансових гарантій медичного
обслуговування населення та єдиним органом державної влади, що здійснює моніторинг антикорупційного комплаєнсу закладів охорони здоров’я усіх форм власності
(в тому числі і приватної) та наділений відповідними інструментами самостійного
впливу на такі закади в разі порушення антикорупційних вимог. The article examines the peculiarities of the
implementation of the state anti-corruption policy
in the system of state and self-government
management in the field of health care in
Ukraine. The paper examines the legal basis
of the regulation of state and self-government
management in the field of health care and the
genesis of the development of normative legal
acts on public management of anti-corruption
policy in the field of health care. The concept
of "health care" has been clarified and its content
has been specified. The article examines
the functional algorithm of the work of the
commissioners for the prevention and detection
of corruption in institutions and institutions
of the Ministry of Health of Ukraine and proposes
mechanisms for improving their work. The article
considers the importance of anti-corruption
expertise for the practical implementation of state
policy in the field of health care. The possibility
of carrying out local anti-corruption examinations
by members of the public and their implementation
into preventive practices and punishments for
specific corruption violations was considered.
The article examines the common and distinctive
features of the state and self-government levels
of health care management. The improvement
of self-government management in the sphere
of health care through the cooperation of health
care departments and public activists regarding
the joint use of innovative information resources
and mathematical algorithms for detecting and
countering corruption violations and within the
framework of ensuring other aspects of state
and self-government anti-corruption policy is
considered. The article reflects the institutional
structure of the implementation of the state
anti-corruption policy in the system of state and
self-government health care management. It is
emphasized that an important and unique role
in the mentioned structure is played by the
National Health Service of Ukraine, which is the
central body of executive power that implements
state policy in the field of state financial guarantees
of medical care for the population and the only
body of state power that monitors anti-corruption
compliance of health care institutions health
of all forms of ownership (including private) and
is endowed with appropriate tools of independent
influence on such orders in case of violation
of anti-corruption requirements. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/17398 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Соціальна медицина)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|