|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра загальної гігієни, медичної екології та профілактичної медицини >
Наукові праці. (Загальна гігієна) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/17427
|
Название: | Ефективність навчального процесу в умовах дистанційного навчання в медичному університеті |
Другие названия: | Efficiency of the educational process in the conditions of distance learning in the medical university |
Авторы: | Севальнєв, Анатолій Іванович Куцак, Алла Валеріївна Сушко, Юрій Дмитрович Sevalnev, A. I. Kutsak, A. V. Sushko, Yu. D. |
Ключевые слова: | ефективність навчального процесу дистанційне навчання контроль знань efficiency of educational process distance learning knowledge control |
Дата публикации: | 2021 |
Библиографическое описание: | Севальнєв А. І. Ефективність навчального процесу в умовах дистанційного навчання в медичному університеті / А. І. Севальнєв, А. В. Куцак, Ю. Д. Сушко // Вісник проблем біології і медицини. – 2021. – Вип. 4 (162). – С. 233-237. - DOI 10.29254/2077-4214-2021-4-162-233-237. |
Аннотация: | У статті розглядаються питання ефективності навчального процесу в умовах дистанційного навчання здобувачів вищої освіти в медичному університеті.
Мета дослідження. З метою визначення ефективності навчального процесу в умовах дистанційного
навчання студентів медичного університету нами був проведений аналіз заходів, що здійснюються в Запорізькому державному медичному університеті і спрямовані на формуванні еколого-гігієнічного мислення
у студентів; підвищення рівня гігієнічної поінформованості, вироблення правильного ставлення до свого
здоров’я, а також сприяти поглибленню знань, необхідних для подальшої професійної діяльності.
Об’єкт та методи дослідження. Об’єктами дослідження є студенти медичного університету на шляху
формування професійних знань, умінь та навичок. Під час проведення роботи використовувалися методи
досліджень: аналітичного та логічного узагальнення.
Результати дослідження та їх обговорення. Медична освіта, незалежно від її характеру, рівня та мети
має сприяти формуванню у молодого фахівця не лише клінічного, а насамперед профілактичного, тобто гігієнічного мислення, розуміння ролі факторів навколишнього середовища та соціальних умов життя у виникненні погіршень стану здоров’я та захворювань, обґрунтування профілактичних заходів. The article considers the issues of efficiency of the educational process in the conditions of distance
learning of higher education students at the medical university.
The aim of the study. In order to determine the effectiveness of the educational process in terms of distance
learning of medical university students, we conducted an analysis of activities carried out at the Zaporozhye State
Medical University and aimed at the formation of ecological and hygienic thinking in students; raising the level of
hygienic awareness, developing the right attitude to one’s health, as well as to promote the deepening of knowledge
necessary for further professional activity.
The object and methods of research. The objects of research are medical university students on the way to the
formation of professional knowledge, skills and abilities. Research methods were used during the work: analytical
and logical generalization.
Research results and their discussion. Medical education, regardless of its nature, level and purpose should
contribute to the formation of a young specialist not only clinical but primarily preventive, ie hygienic thinking,
understanding of the role of environmental factors and social living conditions in the deterioration of health and
diseases, justification of preventive measures. |
Описание: | Sevalnev A. I. - ORCID: 0000-0002-2559-5501;
Kutsak A. V. - ORCID: 0000-0002-5697-4045;
Sushko Yu. D. - ORCID: 0000-0002-5241-4729. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/17427 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Загальна гігієна)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|