DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра мовної та загальнотеоретичної підготовки >
Наукові праці. (Мовна підготовка) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/17629

Название: Организация диалогического взаимодействия “студент-компьютер” на языковом занятии в нефилологическом вузе (на примере преподавания русского языка как иностранного)
Другие названия: Організація діалогічної взаємодії “студент - комп’ютер” на занятті з мови в нефілологічному вищому навчальному закладі (на прикладі викладання російської мови як іноземної).
Organization of the dialogic interaction “student-computer” during language classes atnon-philological medical university (teaching Russian as a foreign language).
Авторы: Гейченко, Е. И.
Рагрина, Ж. М.
Гейченко, Катерина Іванівна
Рагріна, Жанна Михайлівна
Geychenko, E. I.
Ragrina, Z. M.
Ключевые слова: комп’ютер
комп’ютерні технології
комп’ютерні програми
діалог “студент – комп’ютер”
іноземні студенти
російська мова як іноземна
computer
computer technology
computer programs
dialogue “student -computer"
foreign students
Russian as a foreign language
Дата публикации: 2014
Библиографическое описание: Гейченко Е. И. Организация диалогического взаимодействия “студент-компьютер” на языковом занятии в нефилологическом вузе (на примере преподавания русского языка как иностранного) / Е. И. Гейченко, Ж. М. Рагрина // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Сер. 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2014. – Вып. 49. - С. 57-62.
Аннотация: У статті висвітлюються основні форми та різновиди діалогічної взаємодії “студент – комп’ютер” та її психолого-педагогічні аспекти. Розкривається основне призначення застосування комп’ютерних технологій у навчанні. Акцентується увага на тому, що комп’ютерні технології є одним з ефективних засобів формування комунікативної компетенції, допомагають створювати спеціальне для іноземних студентів навчальне середовище, реалізувати у повному обсязі індивідуально-диференційований підхід та оптимізувати сам процес навчання, покращити його результативність, сфокусувати увагу на творчій роботі як викладача, так і студента. The article highlights the main forms of the dialogic interaction “student-computer” and its psychological and pedagogical aspects. . Much attention is given to the main purpose of using computer technologies in education. The article is focused on the fact that computer technologiesare one of the effective ways of formation of communicative competence, help to create a special learning environment for foreign students. It is specially noted that computer technologies help to realize the individualdifferentiated methodand help to optimize the learning process, to increase the effectiveness, to focus on creative work as a teacher and a student.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/17629
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Мовна підготовка)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Geychenko_Ragrina.pdf146,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь