IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра мовної та загальнотеоретичної підготовки >
Наукові праці. (Мовна підготовка) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/17630
|
Название: | Критерии оценивания комплексных умений иностранных студентов при обучении чтению на продвинутом этапе нефилологического профиля |
Другие названия: | Критерії оцінювання комплексних вмінь іноземних студентів при навчанні читання на просунутому етапі нефілологічного профілю. Criteria оf estimation complex skills of foreign students in the studying to reading on the bases level of unfilological profile |
Авторы: | Хейлик, В. Д. Хейлiк, Володимир Дмитрович Kheylik, V. D. |
Ключевые слова: | метатема усне мовлення, семантичні мікро- та макроутворення семантичні мікро- та макроутворення methatheme oral speech semantic micro- and macro formations |
Дата публикации: | 2014 |
Библиографическое описание: | Хейлик В. Д. Критерии оценивания комплексных умений иностранных студентов при обучении чтению на продвинутом этапе нефилологического профиля / В. Д. Хейлик // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Сер. 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2014. – Вып. 49. - С. 178-184. |
Аннотация: | У статті запропоновано лінгводидактичну модель, вдосконалено критерії та показники
вимірів рівнів комунікативної компетенції іноземних учнів, проаналізовано підходи до формування
вмінь у комбінованому мовленнєвому акті “читання-говоріння”. The corresponding linguadidactical model is worked and experimentally tested, the criteria and
estimation rates for the communicative competence levels of foreign students, new technological
approaches in teaching foreign students to combined speech act “reading-speaking” are analyzed. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/17630 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Мовна підготовка)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|