DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Центр підготовки іноземних громадян >
Наукові праці. (ЦПІГ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/17633

Название: Модель обучения профессиональной речи иностранных студентов-нефилологов: методический эксперимент
Другие названия: Модель навчання професійного мовлення іноземних студентів- нефілологів: методичний експеримент
Learning model of professional speech foreign students- nonphylologist: methodological experiment
Авторы: Васецкая, Л. И.
Васецька, Лариса Іванівна
Vasetskaya, L. I.
Ключевые слова: професійне мовлення
методичний експеримент
базисна мовленнєва інтенція
комплекс вправ та завдань
формально-мовленнєві операційні
умовно-комунікативні та реально-комунікативні вправи й завдання
professional speech methodological experiment
baseline speech intention
a set of exercises and tasks
formal-verbal operational tasks
conditional- and real-communicative exercises and tasks
Дата публикации: 2014
Библиографическое описание: Васецкая Л. И. Модель обучения профессиональной речи иностранных студентов-нефилологов: методический эксперимент / Л. И. Васецкая // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Сер. 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи – 2014. – Вип. 49. – С. 33-42.
Аннотация: Стаття присвячена проблемі формування комунікативної компетенції у іноземних студентів-нефілологів для навчально-професійного спілкування. У роботі описано педагогічний експеримент, базою якого є розроблена автором методична модель навчання професійного мовлення. Суть поданої моделі навчання – це навчання базисним інтенціям професійного мовлення. Визначений комунікативний мінімум окреслює наповнення комплексу навчальних матеріалів, а також контролю рівня сформованості комунікативної компетенції у навчально- професійній сфері спілкування. Article is devoted to the problem of formation the communicative competence of foreign studentsnonphylologist in teaching and professional spheres. This article describes the pedagogical experiment, which was based on a model developed by the author methodical training of professional speech. The essence of the proposed learning model is the idea of learning the professional speech basic intentions. Indicated communicative minimum defines the fullness of training materials and the level control of communicative competence formation in educational and professional spheres.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/17633
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (ЦПІГ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Vasetskaya.pdf185,83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь