DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра медичної фізики, біофізики та вищої математики >
Наукові праці. (Медичної фізики) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/17653

Название: Аналіз сучасних проблем методики навчання біофізики
Другие названия: Analysis of modern problems training of biophysics at medical university
Авторы: Строгонова, Тетяна Василівна
Стучинська, Н.
Strogonova, T. V.
Stuchinskaya, N.
Ключевые слова: біофізика
вища математика
медичний університет
якість викладання
методи викладання
проблеми навчання
принципи навчання
biophysics
higher mathematics
medical university
quality of teaching
teaching methods
problems of teaching
principles of learning
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Строгонова Т. В. Аналіз сучасних проблем методики навчання біофізики / Т. В. Строгонова, Н. Стучинська // Наукові записки БДПУ. Сер. Педагогічні науки. – 2020. – Вип.1. – С. 95-103. - DOI 10.31494/2412-9208-2020-1-1-95-103.
Аннотация: У статті проаналізовані актуальні на сучасному етапі проблеми викладання біофізики з позицій реалізації головних принципів дидактики: змістовна складність міждисциплінарних зв'язків біофізики з іншими дисциплінами, узгодженості їх розподілу в часі; обмеженість варіативності навчання та доступності, сучасні можливості реалізації принципу наочності. Запропоновано шляхи вдосконалення методики навчання, які спрямовані на підвищення ефективності організації самостійної роботи й підвищення творчої активності студентів. Автори вивчають дидактичну концепцію та методологію, які були запропоновані українськими дослідженнями в педагогічній галузі протягом останніх років; проаналізували міждисциплінарні зв’язки біофізики з іншими предметами, що навчаються в медичному університеті; були проаналізовані статті, доповіді конференцій та дисертації. The article discusses some methodological problems of teaching biophysics that arise in the implementation of the main principles of training: the content complexity of the interdisciplinary links of biophysics with other subjects, their distribution in time; limited learning and accessibility due to objective factors. Ways to improve teaching methods that are aimed at organizing students 'independent work and enhancing students' creative activity. The authors study didactical concept and methodology, which were proposed by Ukrainian researches in the pedagogical field over last years; analysed interdisciplinary relationships of biophysics with another subject matters studying at the medical university; the papers, studies and transactions were examined. It was estimated that course of biophysics should be based on the relation with, first of all, physiology (normal and pathological), clinical and pathological anatomy, biological chemistry, organic chemistry, physical chemistry, pharmacology, molecular biology and genetics, instrumental methods of functional diagnostics, special medical disciplines (cardiology, therapy, therapy) , oncology and so on. Thus methodology of course has to elicit content of course based on relation with the mentioned above matters.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/17653
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Медичної фізики)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
ANALIZ_SUCASNIH_PROBLEM_METODIKI_NAVCANNA_BIOFIZIK.pdf558,33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь