|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра управління і економіки фармації >
Наукові праці. (УЕФ) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/17785
|
Название: | Аналіз основних тенденцій вітчизняного ринку протизаплідних медичних виробів у контексті підвищення національної безпеки країни |
Другие названия: | Analysis of the main trends of the domestic market of contraceptive medical products in the context of increasing the country’s national security |
Авторы: | Маганова, Тамара Валеріївна Ткаченко, Наталя Олександрівна Mahanova, T. V. Tkachenko, N. О. |
Ключевые слова: | фармацевтичний ринок протизаплідні засоби маркетингові дослідження оцінка ретроспективний аналіз pharmaceutical market contraceptives marketing research assessment retrospective analysis |
Дата публикации: | 2022 |
Библиографическое описание: | Маганова Т. В. Аналіз основних тенденцій вітчизняного ринку протизаплідних медичних виробів у контексті підвищення національної безпеки країни / Т. В. Маганова, H. O. Ткаченко // Соціальна фармація в охороні здоров'я. - 2022. - Т. 8, N 3. - С. 71-78. - https://doi.org/10.24959/sphhcj.22.266. |
Аннотация: | Мета – провести порівняльний ретроспективний маркетинговий аналіз ринку протизаплідних
медичних виробів за період 2020-2022 рр. з подальшим формуванням інформаційного масиву для
того, щоб оцінити забезпечення протизаплідними засобами жінок-споживачів.
Матеріали та методи. Матеріалами дослідження були дані Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення України, інформаційно-пошукової системи «Компендіум
онлайн», бази «Нормативно-директивні документи МОЗ України», публікацій у науково-практичних виданнях за напрямом дослідження, а також інтернет-ресурсу з пошуку ліків в аптеках України
«Tabletki.ua». Методи: контент-аналіз, порівняльний та аналітичний методи, маркетингові дослідження.
Результати дослідження. Виявлено основні асортиментні зміни протизаплідних медичних
виробів (ПМВ) за період 2020-2022 рр. Визначено зміни у фірмовій структурі та сегментації ринку
за країнами-виробниками. Розраховано й порівняно індекси рівня монополізації ринку. CMD) market for the period of 2020-2022 with the subsequent formation of an information array to assess
provision of contraceptives to female consumers.
Materials and methods. The research materials were data from the State Register of Medical Equipment
and Medical Devices of Ukraine, the Compendium Online information retrieval system, the “Regulatory
Documents of the Ministry of Health of Ukraine” database, publications in scientific and practical periodicals
in the field of research, data from the “Compendium” online information resource, and the “Tabletki.ua”
Internet resource for finding drugs in pharmacies of Ukraine. Such methods as the content analysis, comparative
and analytical methods, and marketing research were used.
Results. The main assortment changes in CMD for the period of 2020-2022, their completeness and
width were determined. Changes in the corporate structure and market segmentation by producing countries
were identified. The indices of the level of market monopolization were calculated and compared. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/17785 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (УЕФ)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|