DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра управління і економіки фармації >
Наукові праці. (УЕФ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/17947

Название: Маркетингові дослідження ринку лікарських засобів антидепресивної дії
Другие названия: Marketing research of the market of drugs with the antidepressant action
Авторы: Суховой, Григорій Пилипович
Яковлева, Ольга Станіславівна
Sukhovyi, Hr. P.
Yakovleva, O. S.
Ключевые слова: маркетингові дослідження
фармацевтичний ринок
антидепресанти
доступність ліків
marketing research
pharmaceutical market
antidepressants
drug availability
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Суховой Г. П. Маркетингові дослідження ринку лікарських засобів антидепресивної дії / Г. П. Суховой, О. С. Яковлева // Соціальна фармація в охороні здоров'я. - 2017. - Т. 3, N 3. - С. 74-80. - https://doi.org/10.24959/sphhcj.17.89.
Аннотация: Мета: маркетингові дослідження вітчизняного ринку лікарських засобів (ЛЗ) антидепресивної дії, аналіз цінових характеристик ліків та їх динаміки за 2013-2017 рр. Методи: статистичний, графічний, порівняльний. Результати дослідження. За даними Державного реєстру ЛЗ України, станом на 01.03.2017 р. зареєстровано 223 ЛЗ антидепресивної дії, значну частину (81,6 %) з яких складають препарати іноземного виробництва. Середнє значення розрахованого ланцюгового індексу середньостатистичних закупівельних цін (Іg) у 2013-2017 рр. дорівнює 1,29. Аналіз коефіцієнта адекватності платоспроможності (Cas) свідчить про зростання цього показника протягом 2014-2016 рр. За цей же час відмічена тенденція до зниження показника доступності (D). У 2017 р. спостерігається збільшення показника D, але його значення залишається менше за 1. Висновки. Доведено, що протягом 2013-2017 рр. спостерігалося зростання середніх закупівельних цін на ЛЗ. Встановлено, що зростання показника адекватності платоспроможності (Cas) та зниження показника доступності (D) у 2014-2016 рр. свідчить про зниження доступності ЛЗ антидепресивної дії. Разом з тим необхідно відзначити позитивну тенденцію зростання показника доступності (D) у 2017 р., але він вказує на недостатній рівень доступності досліджуваних ЛЗ. Aim. To conduct the marketing analysis of the domestic market of drugs with the antidepressant action, to analyze the price characteristics of drugs and their dynamics for 2013-2017. Materials and methods. The statistical, graphic, comparative methods of analysis were used. Results. According to the data of the State Register of Drugs of Ukraine as of 01.03.2017 there are 213 antidepressants registered in the country, among them a significant part (87.5%) is drugs of foreign production. The average value of the calculated chain index of average purchasing prices (Ig) equaled 1.29 in 2013-2017. The analysis of the adequacy solvency coefficient (Cas) indicated an increase of this index in the period of 2014-2016. During this time, a tendency towards a decrease in the availability index (A) was noted. In 2017, there is an increase of A, but its value remains less than 1. Conclusions: It has been proven that within 2013-2017 there was an increase in average purchase prices for drugs. It has been found that the growth of the adequacy solvency coefficient (Cas) and the decrease of the availability index (A) in 2014-2016 indicate the reduction of availability of drugs with the antidepressant action. At the same time, a positive tendency of the increase in A in 2017 should be noted, however, its value indicates the insufficient level of the drug availability.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/17947
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (УЕФ та фарм. технології ННІПО)
Наукові праці. (УЕФ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
sphhc_2017_3_3_12.pdf223,67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь