|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра патологічної фізіології з курсом нормальної фізіології >
Наукові праці. (Патологічна фізіологія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18136
|
Название: | Якість підготовки фахівців – головна складова Болонського процесу |
Другие названия: | The quality of specialists’ training as the main part of bologna process |
Авторы: | Колесник, Юрій Михайлович Нерянов, Юрій Михайлович Компанієць, Володимир Михайлович Kolesnyk, Yu. M. Neryanov, Yu. M. Kompaniyets, V. M. |
Дата публикации: | 2011 |
Библиографическое описание: | Колесник Ю. М. Якість підготовки фахівців – головна складова Болонського процесу / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць // Мед. освіта. - 2011. - N 2. - С. 71-74. - https://doi.org/10.11603/me.v0i2.875 . |
Аннотация: | Якість – це основоположна умова для визнання, для довіри, сумісності та привабливості в європейському просторі.
Моніторинг якості освіти має бути повним, постійним, прозорим, об’єктивним; контроль якості повинен зосередитися не
тільки на контролі навчального процесу, кадрів, науково-методичного забезпечення, матеріальної бази тощо, а, в першу
чергу, на контролі знань студентів і, особливо, випускників, визначаючи їхню компетентність і спроможність задовольняти вимоги ринку праці. Якість підготовкифахівців визначається не тривалістю або змістом навчання, а саме знаннями, вміннямиі навичками, отриманими випускниками.
Нашаосвітянська стратегіямає бутимаксимально чітка і розрахована передусім на те, щобзробити ринок освітніх послуг
в Україні максимально авторитетним і престижним у світі, забезпечити визнання українського диплома за рубежем.
Quality is the basic condition for appreciation, confidence, compatibility and attractiveness in the European space. Education
quality monitoring should be complete permanent, clear and objective; quality should be focused not only on the educational
process, stuff, scientificmethodological facility, material basis, etc. But on the other hand, on the control of students’ knowledge,
especially graduates, identifying their competence and their capacity at the world work market. The quality of specialists’
training is not determined by the duration or the content of the education, but by means of graduates’ knowledge, skills.
Our educative strategymust bemaximumclear and it is aimed first of all tomake educational servicemarket in Ukraine of the
best authority and great prestige in the world to provide recognition of Ukrainian diploma abroad. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18136 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Госпітальна педіатрія) Наукові праці. (Травматологія) Наукові праці. (Патологічна фізіологія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|