DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра мовної та загальнотеоретичної підготовки >
Наукові праці. (Мовна підготовка) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18158

Название: Гейміфікація як засіб підвищення мотивації студентів під час навчання
Авторы: Богуславська, Людмила Федорівна
Репетун, Альона Костянтинівна
Ключевые слова: гейміфікація
ігровий підхід
освітній процес
мотивація
сучасні технології
платформа
курс
компоненти
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Богуславська Л. Ф. Гейміфікація як засіб підвищення мотивації студентів під час навчання / Л. Ф. Богуславська, А. К. Репетун // International scientific innovations in human life : Proceedings of the 12th International Scientific and Practical Conference, June 8-10, 2022. - Manchester : Cognum Publishing House, 2022. - С. 392-396.
Аннотация: У статті розглядається сучасний засіб мотивації студентів під час навчання – гейміфікація. Розглядаються приклади застосування методу в сучасному освітньому процесі. У результаті дослідження під гейміфікацією в освіті розуміємо впровадження ігор, ігрових технік та ігрових практик з освітньою метою.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18158
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Мовна підготовка)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
с392-396.pdf1,11 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь